باباسفنجی«🧽»: تاحالاشدهازتهِقلبت
احساستنهاییکنی؟!
پاتریک«⭐️»:نهچونهروقتحسکنمتنهام
یادممیادکهتوروبهجایِهمهدارم!^^♥️
یهکلمه وجود داره بنام ‹𝑳𝒊𝒎𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆 ›یعنی:
اونقدر یه نفرو دوستداری
که دردش میشه دردت
و خوشحالیش میشه خوشحالیت...
یجور حسِعمیقِ قلبیه بین دونفر؛
حتیاگهاون یه نفر احساساتشرو ازتون مخفی کنه
ولی بازم شما حسش میکنید!!🫀'🙂
خیلیکلمهخاصوقشنگیه رفیق :)✨
؛|🌱|@rayehe_313
••
رفیق یه واژه خیلی بزرگه
که هرکسی لیاقتـشو نداره
هرکــسی معرفــتشو نداره
هرکسی وجودشــو نداره
رفیق کسیه که تو هر شرایطی پایت باشه
و هواتو داشته باشه:)✨🦋 ️
|🤍|@rayehe_313
ـ رایحه ـ
𝒲𝒽𝑜'𝓈 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒷𝑒𝓈𝓉 𝒻𝓇𝑒𝒾𝓃𝒹? 𝒯𝒽𝑒 𝑜𝓃𝑒 𝓌𝒽𝑜 𝒾𝓈 𝒷𝑒𝓈𝒾𝒹𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝒾𝓃 𝒽𝒶𝓅𝓅𝒾𝓃𝑒𝓈𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓈𝒶𝒹𝓃𝑒𝓈𝓈💘🥺
ܢ̣ــܣࡅ߳ـܝࡅ࡙ࡍ߭ ܥࡐܢܚـࡅ߳ߺߺܙ ܭــࡅ࡙ܢܚـࡅ߳؟
ߊࡐࡅ߭ܨ ܭـܘ ࡅ߳ࡐ ܟܿࡐܢܚ݅حߊܠܨ ࡐ ܫ̇ــܩܢ ܭࡅ߭ߊܝࡅ߳ܘ 💛🥲
••
رجبرانفهمیدیم:)✘
شعبانراتقدیمڪردے🤞🏻🦋
شعبانرارَهاڪردیم....👣
بهرمضانمیهمانمانڪردے•📿🌙•
توبگواینهمہدوسٺداشتنبراےچہ؟:)
- خداکند اینبارهم،دستخالینباشیم
🌖 |#رمضانالکریم•
|🤍|@rayehe_313