ته ته همهی نا امیدیها نداشتنها نخواستنها نبودنها و به بن بست رسیدنها خدا را داری که آغوشش را برایت باز کرده؛ نا امیدی چرا؟ خدایا شکرت که هستی🥺🤍
••
تندیس بهترین دوست دنیا
تعلق میگیره به خدا؛ که هیچوقت ترکت نمیکند:)💕
|🌼|@rayehe_313
••
رفیقدنیاراینگونهببین
کهبدونرضایتخداوند
برگیازدرختنمیافتد😉🌱
|🌸|@rayehe_313
اگرهمهعالمقصدضرررساندن بهتوراداشتهباشندوخدانخواهد نمیتوانندپسبهتدبیرشاعتمادکن ؛ بهحکمتشدلبسپاروبهاوتوکلکن♥️'!
ـ رایحه ـ
وخدایـے ڪہ اسپانسر تمام آرزوهامونه:)🔗❤️
اگـه همه آدما هـم برن
خـدا باهـات میمونه :)💙!
••
فَاذْكُرُونِي أَذْكُرْكُمْ
پسمرايادكنيد[تا]شمارايادكنم...
بقره۱۵۲
|♥️|@rayehe_313