••
‹ لَنا اللهُ في ما مضی و في ما بَقی
و فی ما هو آتِ›
ما خدا را داریم در آنچه گذشت
و آنچه هست و آنچه خواهد!
|🌿|@rayehe_313
[ آنها که تمام راه را دیده اند و
آمده اند،
دیگر آماده هستند؛
اما آنهایی که آمده اند تا ببینند،
به جایی نمیرسند
و در اولین برخورد
از پای می افتند!🪁]
🎚•عین•صاد
••
± صائب تبریزی
حرف قشنگی در موردِ عید میزنه :
بس که بد می گذرد زندگیِ اهل جهان
مردم از عمر چو سالی گذرد ،عید کنند!🌱
|🌼|@rayehe_313
••
باید دلتان بزرگ باشد
آنان که دل کوچکی دارند
غرق در قضاوتها هستند ...🫀🌱✨
|🌿| @rayehe_313
••
و خدایی که در این نزدیکی
میزند لبخندی
به تمامِ گرههایی که تصور دارم
همگی کور شدند:) ♥️🌱
|✨|@rayehe_313
••
یک کاغذ سفید
را هر چقدر هم
که سفید و تمیز باشد
کسی آن را قاب نمیگیرد
باید حرفی برای گفتن داشت🫀✨
|💚|@rayehe_313