https://harfeto.timefriend.net/17501939644451
میتونم دلیل اینکه اینجا موندین رو بدونم؟
-
حالا که با آمریکا وارد جنگ شدیم،
تسویه حسابمون رو باید از اینجا شروع کنیم : به نام خدای حاج قاسم،
بسم الله . . !
خدای بزرگتر از B2 های آمریکایی
خدای بزرگتر از F35 های اسرائیلی
خدای بزرگتر از بمبهای سنگرشکن
خدای بزرگتر از هیمنه پوشالی مستکبران
خدای بزرگتر از اتحاد شیاطین
خدای شنهای صحرای طبس
خدای پیروزی بر صدام و حامیانش
خدای عملیات H3
خدای آزادی خرمشهر
خدای شکستن حصر سوسنگرد
خدای نابودی داعش
خدای یمن در برابر عربستان
خدای «لاتهنوا و لاتحزنوا و انتم الاعلون»
خدای «لاتخف و لاتحزن انا منجوک»
خدای «نرید ان نمن علی الذین استضعفوا»
خدایی که اراده کرده است در برابر چشم جهانیان، جبهه حق را بر تمام اشرار و طواغیت عالم پیروزی دهد و پوزههای بسیار را خاکمال کند و پرچم لاالهالاالله بر تارک جهان باشد؛ ولو کافران را خوشنیاید!
«مهدی مولایی»
کاش مغزم رو میشد شبها خاموش کنم ، بذارم کنج اتاق ، جایی که خیالهام جرأت نکنن نزدیک شن . .
و تا صبح ، فقط خواب باشه و سکوت .
- همه بدانند جمهوری اسلامی با خون چند صد هزار انسان شریف روی کار امده و در مقابل انسان هایی که تخریب گرند کوتاه نخواهد آمد. 🇮🇷
< رهبر معظم انقلاب اسلامی > ۱۴۰۴/۱۰/۱۹