هدایت شده از جمعیت رزما مشهدالرضا(ع)
🔻هشدار مهم قاضیزاده: دشمن به برخی از سیاستمداران امید بستهاست!
🔹امیرحسین قاضیزاده هاشمی
معاون شهید رئیسی در دولت سیزدهم
🔹۱۰ نکته پیرامون لیست ترور آمریکاییها:
۱. لیست ترورها توسط آمریکا تهیه می شود و رژیم فقط مجری است.
۲. لیست ترور براساس موافقین و مخالفین مذاکره تهیه می شود.
۳. اصل انجام مذاکره برای آمریکایی ها حیاتی است و آنرا جزء جداییناپذیر در وادار کردن به تسلیم ملتها می دانند. آنقدر که غربی ها در فرایند مذاکره غالب شده اند درجنگ نتوانسته اند.
۴.اصل مذاکره است و ازجنگ بعنوان عامل پیشران مذاکره استفاده می کنند نه برعکس.
۵. برخلاف آنچه تبلیغ می شدکه رژیم صهیونیستی مخالف مذاکره و توافق است (مثل برجام یا اکنون آتش بس)،باید گفت که دروغی بیش نیست وگرنه نباید موافق مخالفین مذاکره در ایران باشد و هم آنها را ترور کند!
۶. دشمن به گفتگوهای میان مسئولین جمهوری اسلامی و اینکه هر نفر چه موضعی دارد، دسترسی دارد.
۷. دشمن بدنبال اینست که برخی مسئولین برای حفظ جان خود به مذاکره و سازش تن دهند.
۸. دشمن، سپاه و خاندان امام شهید (که در همین روزها تهدید شدند) را بزرگترین مانع تحقق خواسته هایش می بیند.
۹. به بخشی از سیاستمداران ایران امید بسته اند که پس از حذف شخصیتهای سازشناپذیر کار را بنفع آنان تمام کنند و به چشم سرمایه به آنها نگاه می کند.
۱۰. همچنان ملت مبعوث شده ایران را نشناخته اند.
✍اهداف دشمن برای مذاکره ؛ تسلیم شدن،تنفس مصنوعی برای تجهیز شدن ،ترور کردن و بمباران است.
دلیل :
ترور رهبر فرزانه انقلاب نتیجه مذاکره بوده است. اما آیا کسی هست عبرت بگیرد.
#حسن_نجاری
#یگان_مردمی_رزما
#جمعیت_رزما_مشهد_الرضا
#قرارگاه_مطالبات_رهبری_و_مردم
https://eitaa.com/razmamashhad
🎁🌹💐♥️🎇💥🎆🏵️
پرسیدند که آیا دریا زن است یا مرد؟!
این چه پرسشی است!؟
دریا اسم دختره
آیا توجه کرده اید !
وقتی که به بالا نگاه می کنیم
آسمان ، خورشید ، ستاره ، ناهید ، زهره ، مهتاب ، باران ، به نامِ خانمهاست؛
به دریا نگاه می کنیم
مروارید، صدف، موج ، پری ،
به نام خانومهاست . !
به باغچه نگاه میکنیم
شبنم ، مریم ، نسترن ، رز ، ، نرگس ، یاس ، نیلوفر ، لاله ،
به نام خانم هاست .
به دشت نگاه میکنیم
آهو ، غزال ، گلشن ، کژال به نام خانمهاست .
به دل کوه نگاه میکنیم
طلا ، نقره، الماس ، یاقوت ،
به نام خانمهاست.
به تن نگاه میکنیم
نفس، جان ، گیسو، کمند ، تن ناز ، ماه رو
به نام خانمهاست.
دیگر سئوالی ندارم.
این چه ابهت وحکمتی
است که خودکلمه
،، دنیا،،
هم به نام خانمهاست.
ایرانیان صاحب چنین فرهنگ قوی وافتخار آمیز هستند وبا خردگرایی تمام نامهای موجود در طبیعت را که به نوعی بازیبایی،ظرافت وعظمت روحی، روانی مرتبط هستند برای خانمها اختصاص داده، آیا چنین پدیدهای رادر فرهنگهای دیگر سراغ دارید؟
تقدیم به مهر بانوی ایران زمین
امروز سالگرد نامگذاری کشور عزیزمان
"ایران" است
حتی نام،، ایران،، هم
مختص خانم هاست
در سال ۱۳۱۴ شمسی طبق بخشنامه وزارت امور خارجه و تقاضای دولت وقت؛ و تصویب مجلس شورای ملی،
نام رسمی “ایران”
(به جای پارس و پرشیا) برای کشور ما انتخاب شد.
نامی که امروز ایران گفته میشود، بیش از ۶۰۰ سال پیش "اِران" تلفظ می شد.
زنده یاد سعید نفیسی نویسنده و پژوهشگر نامی ایرانی در دی ماه ۱۳۱۳ نام "ایران" را به جای "پرشیا" پیشنهاد کرده بود .
واژه ی "ایران" بسیار کهن و پیش از آمدن آریایی ها به سرزمین مان گفته میشد و نامی تازه و ساخته و پرداختهای نیست ...
واژه " ایران" از دو بخش درست شده است:
بخش اول " ایر "
به معنی اصیل، نجیب ، آزاده و شریف است ؛ بخش دوم به معنی سرزمین، جا و مکان است.
معنی کلی واژه ایران،
*“سرزمین آزادگان و نجیب زادگان"* میباشد.
🇮🇷مرا شادی از نام ایران بود
🇮🇷دلم پر ز یاد نیاکان بود
🇮🇷ز ایران جهان پیش من گلشن است
🇮🇷همیشه ز یادش دلم روشن است.
چو ایران نباشد تن من مباد
ارادتمند تمام کسانی که این آب و خاک را دوست دارند
.
#یک_خدا_یک_رهبر_یک_ملت_یک_راه
#مرگ_بر_آمریکا
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
#محسن_فضایلی
هدایت شده از 🇮🇷| محمد فضائلی گاه |🇮🇷
🌺این عکسهایی است که حقیر بشکل کاملا غیر حرفهای و با گوشی مبایل براتون گرفتم.
🔹منطقه ای زیبا که شاید کمتر دیده باشید
🔹منطقه ای بکر و دیار مومنین با مردمی انقلابی
🌺منطقه ای برای سرمایه گذاریهای اقتصادی و مهمتر آرامش خانواده ها.
⁉️حتما کنجکاو شدید و می خواهید بدانید که این مناظر زیبا متعلق به کجاست.
👌خوب،یک راهنمایی،انتهای فامیل بنده را مرور کرده و همیشه یادتان باشد،این مناظر متعلق به همان روستا و البته بهشتی در روی زمین است.
🙏با مردمانی خونگرم و مهربان و سخت کوش.
ارادتمند همگی
#محمدفضائلیگاه
https://eitaa.com/fazaelygah
هدایت شده از کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
بیانیه شماره ۳۲ شورای مرکزی @جمعيت_رزما
در موضوع :
🚫 تهدید جان ولی امر مسلمین حفظه الله و مقامات عالیرتبه ج.ا.ایران توسط دشمن صهیونی
🔻ادامه متن بیانیه🔻
هدایت شده از کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
بسم الله الرحمن الرحیم.
⭕صهیونیسم پیامبر کش پروسه امام کشی را با شهادت آقایمان امیرالمومنین علی علیهالسلام شروع کرد و اکنون با شهادت امام شهیدمان و تهدید جان عزیز امام جوانمان آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای ادامه میدهد و ما سپر بلای امامان نشدیم و نتوانستیم جان پاک آقایمان رضوان الله تعالی علیه را حفط کنیم!
و شد انچه نباید میشد.
🔷️اظهارات تهدیدآمیز اخیر نتانیاهو ملعون علیه مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران، بهصراحت مردود و بهشدت محکوم است.
🔷️توسل به ادبیات تهدید و ارعاب بهویژه تهدید علیه جان مقامات رسمی نقض فاحش اصول بنیادین حقوق بینالملل، از جمله احترام به حاکمیت دولتها و مصونیت مقامات رسمی، محسوب میشود.
🔷️ما ضمن محکوم کردن هرگونه تجاور و تعدی به حقوق ملتها و با اتکا بر اینکه تجربه نشان داده است که سیاستهای مبتنی بر تهدید و تنشآفرینی نه تنها به تأمین امنیت منجر نمیشود، بلکه با افزایش بیثباتی، هزینههای جبرانناپذیری را بر منطقه و نظام بینالملل تحمیل میکند.
🔷️ما مسئولیت مستقیم ادامه چنین رویکردی و پیامدهای آن را، متوجه طراحان و مروجان این ادبیات میدانیم و از سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بینالمللی انتظار داریم در قبال اینگونه تهدیدها سکوت نکنند و با اتخاذ مواضعی صریح و اقدامات مؤثر، از فرسایش هنجارهای حقوقی جلوگیری کنند.
🔷️اما با توجه به بیعملی اینسازمانها در برابر تهدیدهای علنی وقیحانه و کمک به عادیسازی رفتارهای پرخطر و تضعیف قواعد بینالمللی، تأکید میکنیم که جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای صیانت از امنیت و حاکمیت ملی در چارچوب حقوق بینالملل، هرگونه تهدید را با رویکردی مسئولانه، متناسب و بازدارنده ارزیابی و پاسخ خواهد داد .
🔷️در این راستا از شورای عالی امنیت ملی و فرماندهی کل نیروهای مسلح و سران محترم قوای سه گانه درخواست دارد که ضمن رد قاطع و محکومیت هرگونه تهدید، در راستای ضرورت پاسخگویی حقوقی و سیاسی، فورا و بدون تعلل، پاسخ تهدیدات نتانیاهو خبیث به جان رهبری معظم را با تهدید به انجام اقدامات زیر رسما اعلام کنند.
1️⃣ سران آمریکای جنایتکار و اسرائیل اشغالگر کودک کش و سران کشورهایی که زمین و فضا به آمریکا داده اند بخصوص پنج کشور جنوبی خلیج فارس هدف موشکهای سنگین قرار خواهند گرفت .
2️⃣ کاخ سفید و نقاط حیاتی واشنگتن و نیویورک هدف کوبنده قرار خواهند گرفت.
3️⃣ ناوهای سنگین آمریکا، توسط خطرناکترین سلاح های نقطه زن ما هدف قرار خواهند گرفت.
4️⃣ کلیه چاههای نفتی منطقه زده خواهد شد.
5️⃣باب المندب بسته خواهد شد.
🔥در فبال هر رجز دشمن باید رجزی طوفانی علم کرد.
#سید_مجید_نقطه_زن
#سر_دجال_را_بزن
#جان_ما_سپر_جان_ولی
جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی @ج_رزما
۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ @ج_رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی @ج_رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از 🇮🇷| محمد فضائلی گاه |🇮🇷
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹سخنان دبیر جمعیت #رزما
🇮🇷اجرای فرمان ۸ ماده ای امام شهید در مبارزه بافساد
🇮🇷تقابل با مدیریت نا کار آمد و غیر انقلابی
و...
#محمدفضائلیگاه
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
https://eitaa.com/fazaelygah
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻اخطار مهم لاریجانی به تیم مذاکره کننده!
🔹شبیه برجام نشود که همه گفتند جشن بگیرید، رهبر شهید ما فرمودند جشن کجا! صبر کنید!
محمدجواد لاریجانی:
▪️ما نباید یک جنگ بُرده را با یک قرارداد مُرده عوض کنیم. ما در برجام هزاران چیز حقیقی تحویل دادیم ، از آن طرف فقط وعده گرفتیم.
▪️ما باید درباره تعهدات خودمون با NPT تجدید نظر کنیم.
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹محمدجواد لاریجانی، کارشناس ارشد مسائل سیاسی: مذاکره با کشوری که این همه جنایت در حق ما کرده است، عاقبت ندارد و یک نوع تحقیر است
برای چه باید با آمریکا مذاکره کنیم، باید به آن فحش بدهیم. ما مذاکرهای نداریم مگر اینکه مرعوب باشیم. ما با آمریکا مذاکرهای نداریم.
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
🔻بقائی:
🥷☠غارت کشتیهای حامل نفت ایران، دزدی دریایی است؛ آمریکا باید پاسخگو شود
🔹 سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراف مقامات قضائی آمریکا مبنی بر صدور دستور توقیف کشتیهای حامل نفت ایران و مصادره محموله آن، در شبکه ایکس نوشت:
🔹 این [صدور دستور توقیف و مصادره کشتیهای حامل نفت ایران] چیزی نیست جز قانونی کردن رسمی دزدی دریایی و غارت مسلحانه در آبهای بینالمللی.
🔹 این، یعنی بازگشت به عصر سیطره دزدان دریایی بر دریاها! با این تفاوت که حالا آنها با حکم دولتی فعالیت میکنند، زیر پرچم رسمی حرکت میکنند و غارت خود را «اجرای قانون» مینامند.
🔹 آمریکا باید در قبال این رفتار بیشرمانه و قانونشکنی آشکار کاملاً پاسخگو شود؛ رفتاری که ضربهای بیسابقه به حقوق بینالملل و تجارت آزاد محسوب میشود و مبانی اساسی امنیت دریایی را تهدید میکند.
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 بازگشائی تنگه😂😂😂
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
ومارمیت اذ رمیت ولا کن الله رما
ایران ما
لشکری از آب و خاک و آسمان داری
میان آسمان
به به هزاران
کهکشان داری
یلان پای کار داری. دختران باوقار داری
سپاهی فراتراز زمین واز زمان داری
حاجی زاده های نوجوان و حاج قاسم پاي جان داری
مثال شنها در طبس در اصفهان!
شکست دشمنانت را بی امان
داری
ملتی شور آفرین داری!
فرزند امین داری!
و مادرانی پیرو
ام البنین داری!
در هجوم و حمله دزدان استکبار
نشان دادن فرزندان پای کار
تاریخ ایران زمین می داند
آری آن خدا
که وعده نصرالله به ما داده
یار و یاوری
از کران و بی کران به ما داده
طبس تکرار رازهای الطاف الهی
درره حق باوران است
طبس تاریخ فتح ملت
ما بر دشمنان است
مردم نشیده اید
فردای ما جز حاصل امروز مانیست
غیر از ما هیچکس دلسوز ما نیست
دشمن نمی خواهد انقلاب مادر سرزمین ما بماند
نه ایمانی بماند
نه عهدی نه
پیمانی بماند
نمیخواهددر این وادی
نه ایرانی!نه ایرانی بماند
دیدید در دیدار آن مرد خدا این توصیههارا!
پاین رمزها. این رازهارا !
نبود این زاویهها را !
رهبرما ما را متحد می خواهد
ما را اهل بصیرت محکم چون کوه احد می خواهد!!
ای مردم.
هرجا که ره گم شد شهیدان را ببینید
آن رهبر فرزانه و فیلسوف دوران را ببینید
سلامتی رهبر فرزانه انقلاب
سید مجتبی خامنهای صلوات.
«زرین»
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢⚪️🔴 مردم ایران به هوش باشید علمای اسلام ، مراجع تقلید ، نمایندگان مجلس و همه مقامات دلسوز ایران اسلامی به هوش باشید
همه ۳۱ میلیون جان فدای ایران به هوش باشند، ما مذاکره هسته ای نداریم
⚫️ اگر مذاکره کنندگان با آمریکا زیر بار ذلت رقیق کردن ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده بروند یعنی بمباران اتمی ایران توسط آمریکا و اسراییل قطعی هست
🌹🌹🌹صدها دانشمند اتمی ما سالیان سال با زحمات شبانه روزی خود موفق شدند این مقدار اورانیم را بسازند
خیلی از همین دانشمندان هسته ای ما تاکنون توسط همین دشمنانمون به شهادت رسیدند
💪وظیفه شعرا و مداحان میباشد که همین الان این خواسته ملت را در میادین با بهترین وجه به اجرا درآورند .
🌹🌹🌹چرا که نظر امام ما آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای این میباشد که در مذاکرات نباید راجع به مسائل هسته ای توافقی شود .
🟢⚪️🔴 حالا ببینیم در این خصوص ، نماینده انقلابی مجلس یعنی آقای امیر حسین ثابتی در جمع مردم در میادین به مردم ایران و گروه مذاکره کننده چه مطالبی را هشدار داده است . حتما تا آخرش ببینید و برای دیگران ارسال کنید 👇👇👇
👈 امیرحسین ثابتی ، نماینده انقلابی مجلس:
❌اگر الان این ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم رو بدیم بره و یا رقیق سازی کنیم ،،،
احتمال اینکه دشمن دفعه بعدی (بمب)هستهای بزنه بیشتر میشه.../
❌یکی از علت های اینکه تا الان بمب هستهای نزدن بهمون، سیاست ابهام هستهای ما بود.
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی
#قرارگاهمطالباترهبریومردم