eitaa logo
‌🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
54 فایل
جمعیت #رزما و #قرارگاه‌مطالبات‌رهبری‌ومردم باتفکر فرهنگی،سیاسی، پیگیری فرامین وسیاستهای امامین انقلاب، مبارزه با فساد اقتصادی و...و تقابل با مدیران ناکارآمد و معرفی نیروهای نخبه ی انقلابی در همه ی عرصه ها نظام ارتباط با دبیر رزما: @Fazelgah
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️دادستان محترم شهر ✔️رییس محترم دادگستری ✔️فرماندارمحترم شهر ✔️شورائیان و شهردار محترم شهر و... ⁉️ظاهراً در این شهر فریاد مطالبه گران شنیده نمی شود!!! ⁉️حتی به نامه عضو شورا ی شهر هم توجه نمی شود! ⁉️ظاهرا جان مردم ⁉️مال مردم و حیف و میل بیت المال ⁉️قانون شهر سازی ⁉️نابسامانی ساخت و سازهای غیر ایمن ⁉️جولان خلاف سازان بی تعهد ⁉️تهمت زد و بندهای خلاف سازان با کارمندان خدوم شهرداری. ⁉️و... هیچ ارزشی ندارد!! ⁉️انگار قانون شهر سازی و مجریان جلوگیری از تخلف سازی مرده است! ⁉️انگار بی قانونها ناکار آمدی قوانین یا مجریان قانون را بهتر درک کرده اند که بی پروا و شبانه روز تخلف می کنند و می دانند کسی جلوی آنها را نمی گیرد یا نمی خواهد بگیرد. 🔹بسازید،بی توجه به تماس و شکایت شهروندان چون در این شهر همتی برای بر خورد با شما وجود ندارد!! و وعده های سرخرمن برای کمیسیون و بررسی و قلع و... تماما به نفع شماست،پس آزادانه خلاف کنید و نهراسید. ⁉️دلیلش را هم خود می دانید!! ⁉️و ما نمی توانیم بگوییم چون...!!
🇮🇷جانم فدای ملت و وطنم ایران🇮🇷 📖شهرسازی تسلیم ساخت وسازهای غیر رسمی و گسترش این سرطان به مرکز شهرمشهدمقدس⁉️ 📈بنظر میرسد عدم مداقع در مدیریت شهری که بیشتر به مدیریت هزینه تبدیل شده است فردای این شهر را متلاطم و آبستن حوادث جبران ناپذیری در توسعه جغرافیایی،اقتصادی ، فرهنگی ورشد خرده فرهنگ ها را درپی خواهد داشت . 📂سوابق این نوع مدیریت نشان داده است تطمیع، ارتشاو... در سازه های غیر رسمی و کمبود بودجه مرزشهری را در هم شکسته و نظارت و کنترول ، مدیریت شهری را به سمت سوی منافع طیف این نوع ساخت و سازها هدایت میکند. 📝بله ما هم اکنون دروضعیت نه جنگ و نه صلح هستیم ولی دلیلی بر عدم توجه به راهبردهای مدیریتی پذیرفته نیست آنهم شهرجهان شمول مشهد مقدس که در این دوران هیچگونه خسارتی متوجه آن نبوده است. 🔏اما ترک فعل بعضی مدیران و مسوولان احتمال تطمیع پست های مدیریت به بدنه شهرداری این شهرمیتواند این بدنه را در مارپیچ سکوت برده باشد و این خطرمدیریت شهر و شهروندان رادر آتی نه چندان دور دچار خسارت های؛ ۱-افزایش ریسک ایمنی و بحرانهای شهری. ۲- اختلال در مدیریت حمل و نقل،نبود پارکینک،عدم وجود معابراستاندار پیاده و... ۳-فشاربرخدمات شهری (آب،برق،گاز، پسمان)عدم تناسب کلونی جمعیت در مناطق شهری. 🦠این سرطان درعدم مداقع امورعلاوه بر موارد پیش گفته تبعات متعددی دیگری را برمسولان خدوم شهر تحمیل نموده وخواهدکرد. 📣🕛هشداری بجا برای مدیران انقلابی، تشکلهای مردمی و خدوم ملت ایران اسلامی در شهر مشهد مقدس. 📞اقدام عاجل.
✅هشدار مسکو به تل‌آویو و واشنگتن: سامانه های ایرانی چیزیست که حتی آمریکا هم ندارد 🔹وزیر دفاع روسیه: بله، آنچه می‌گوییم درست است: ایران دارای یک سامانه موشکی تهاجمی است که ایالات متحده آن را در اختیار ندارد‌ 🔸موشک‌های بسیار پیشرفته‌ای وجود دارند که هنوز به‌کار گرفته نشده‌اند. ایران انبوهی از موشک‌ها در اختیار دارد که قادرند نه فقط اسرائیل، بلکه کل خاورمیانه را نابود کنند. 🔹 ایران هنوز از سلاح های پهبادی و موشک های خاص خود استفاده نکرده که آمریکا و نه هیچ کشور دیگری حتی تصورش را هم نخواهند کرد، به آمریکا و اسرائیل توصیه میکنم دیگر متوقف شوند و بگذارن جهان نفس بکشد و بیش از این آبروی خود را نبرند 🔹 ما از ایالات متحده و اسرائیل می‌خواهیم فوراً جنگ را متوقف کرده و شکست عملیات نظامی علیه ایران را اعلام کنند. در غیر این صورت، میزان تلفات و خسارات، غافلگیرکننده خواهد بود.
🔴مهلت ۷۲ ساعته سازمان بازرسی کل کشور به دستگاههای متولی تنظیم بازار برای کنترل قیمت‌ها رئیس سازمان بازرسی کل کشور : 🔹 وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات ۷۲ ساعت مهلت دارند تا درباره قیمت واقعی کالاها گزارش دهند. 🔹 با قصور کنندگان و مقصران گران فروشی و احتکارها برخورد قانونی و قاطع خواهد شد. 🔹 دستگاه های متولی تنظیم بازار مکلف شدند زمینه تسهیل تجارت و واردات و صادرات را فراهم کنند و اگر دستگاهی همکاری لازم را در این زمینه ندارد ، به سازمان بازرسی معرفی شود.
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷شعرخوانی زیبا و حماسی حاج ولی الله کلامی در تجمع مردمی میدان انقلاب تهران ملت کنار رهبر در انتظار سرور نه یک قدم جلوتر نه یک قدم عقب‌تر
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷پیام عبرت آموزی امام خمینی ره چهار دهه پیش خطاب به حکام عرب منطقه؛ 🔹ابرقدرت‌ها از شما استفاده می‌کنند آن روزی که دیدند استفاده‌ای از شما حاصل نمی‌شود شما را مانند تفاله دور می‌اندازند.
36.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 جناب آقای پزشکیان عزیز رئیس جمهور محترم 🔻 👈 لطفا روزی چندین بار این کلیپ را مشاهده کنید. 😡 خدا لعنت کنه کسانیکه بساط حذف این مرد بزرگ را مهیا کردند. 🔹اگه این مرد بود،الان ریشه خیلی از مفاسد خشکانده شده بود
‌ 🇮🇷سرلشکر رضایی: آمریکا نمی‌تواند با یک نمایش از منطقه فرار کند 🔹سرلشکر محسن رضایی در گفتگو با شبکه المیادین درباره تحولات اخیر منطقه و تنش با آمریکا تأکید کرد که تهران اجازه نخواهد داد واشنگتن بدون پرداخت هزینه از بحران خارج شود. 🔹رضایی گفت آمریکا در شرایط کنونی با طرح موضوع بازگشایی تنگه هرمز می‌خواهد «یک اقدام نمایشی» انجام دهد و سپس از منطقه خارج شود، اما ایران چنین اجازه‌ای نخواهد داد. 🔹او افزود: «اینجا میدان جنگ است و باید در مواجهه با آمریکایی‌ها به نتیجه نهایی برسیم و دستاوردهای خود را از این جنگ برداشت کنیم.» 🔹رضایی تأکید کرد آمریکا باید خسارت‌هایی را که به ایران وارد شده جبران کند و ایران «حتماً حقوق و خسارت‌های خود را خواهد گرفت».
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🇮🇷 بررسی علل و عوامل گرانی بی ضابطه کالاهای اساسی و راهکارهای کنترل بازار در سازمان بازرسی کل کشورو... ✅جمعیت رزما بعنوان یک جمعیت رزمنده و سربازان جانفدای مردم و ایران و رهبری ،تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد اقتصادی خواهد کرد و بر این مسیر اصرار دارد. ...
‌ ♨️ تذکر تحلیلگر جهان عرب به اماراتِ نه‌چندان عربی و نه‌چندان متحد ایران لیبی نیست و سودان هم نیست... و شما فقط با آتش بازی نمی‌کنید، بلکه موجودیت کوتاه خود را در تاریخ و جغرافیا به خطر می‌اندازید! 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
🇮🇷‌سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: 🔹‌ارتش متجاوز، تروریست و راهزن آمریکا با نقض آتش بس یک کشتی نفتکش ایرانی و در حال حرکت از آبهای ساحلی ایران در منطقه جاسک به سمت تنگه هرمز و همچنین یک کشتی دیگر در حال ورود به تنگه هرمز را روبروی بندر فجیره امارات مورد هدف قرار دادند و همزمان مناطق غیرنظامی را با همکاری برخی از کشورهای منطقه در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم مورد تعرض هوایی خود قرار دادند. 🔹‌نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله و در اقدامی متقابل شناورهای نظامی آمریکا در شرق تنگه هرمز و جنوب بندر چابهار را مورد هجوم قرار داده و خسارات قابل توجهی به‌ آنها وارد نمودند. 🔹‌آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبیده می دهد. ⁉️امارات را با خاک یکسان کنید
‌ 🔹️ پیشنهاداتی به هیئات عزاداری ♻️ چگونه از فرصت محرم برای مبارزه با شمر زمان بهره ببریم 🔸حمید رسایی: حدود یک ماه و نیم به شروع ماه محرم باقی مانده است و بسیاری از مساجد و هیئت های عزاداری به تدریج برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری دو ماه محرم و صفر را آغاز کرده اند. 🔸تردیدی نیست که محرم امسال، با همه سال‌های دیگر تفاوت اساسی دارد. ماه محرم ماه یادآوری تسلیم ناپذیری و سازش ناپذیری با یزیدیان است و امام شهید ما نیز به دلیل بیعت نکردن با یزیدیان زمانه به شهادت رسید و این «رفتار عملی»، ناشی از «اتصال فکری و روحی» ایشان به حضرت اباعبدالله(ع) بود. همچنین امام شهید ما در آخرین سخنرانی های پیش از شهادتشان، ملت ایران را ملتی «مبعوث» دانستند که در نبرد با دشمنان کار را تمام خواهند کرد و بی تردید اصلی ترین و مهمترین جلوه این «بعثت»، حضور مستمر و خستگی ناپذیر مردم در خیابان‌ها، از بعد از شهادت امام شهید است. 🔸متاسفانه از زمان شروع جنگ تحمیلی سوم، همواره از سوی برخی عناصر نادان یا خائن تلاش‌هایی شد تا این حضور خیابانی کمرنگ شود و مردم به تدریج به خانه ها برگردند و آتش شعله ورشده ناشی از شهادت امام شهید و نبرد با دشمن آمریکایی-صهیونیستی، آرام آرام خاموش شود تا عده ای راحت تر بتوانند نسخه «سازش» و «تسلیم» در برابر دشمن را در عرصه سیاسی عملیاتی کنند. از این رو حضور خیابانی و پرشور مردم در ماه محرم اهمیت مضاعفی خواهد داشت. 🔸از آنجا که برنامه‌های هیئات مذهبی در ماه محرم عموماً در ساعت اولیه شب برگزار می شود، پیشنهاد می کنم برنامه عزاداری هیئات مذهبی (به خصوص هیئات بزرگ) با «تجمعات خیابانی شبانه مردم» تلفیق شود و مراسمات عزاداری در شب های ماه محرم، از محیط های بسته (همچون مساجد، حسینیه ها و حرم امامزادگان)، به خیابان‌ها و میادین اصلی منتقل شود. همچنین خوب است در روز عاشورا نیز کانون اصلی تجمع همه هیئات در تهران، مقابل خیابان کشوردوست (مقتل امام شهید ما) باشد که همچون امامش شعار «مثلی لا یبایع مثل یزید» سرداد و به دلیل بیعت نکردن با یزیدیان زمانه، به شهادت رسید. 🔸 امسال باید از برخی جذابیت هایی سمعی و بصری که برگزاری هیأت در محیط های بسته دارد (که در جای خود درست و بجاست)، دست بکشیم و به محیط باز خیابان بیاییم؛ و چه بسا این از خودگذشتگی و ایثار، بر برکات معنوی مجلس عزاداری ما نیز بیفزاید. 🔸 امروز مسجد و حسینیه و هیأت ما «خیابان» است. اگر به بهانه برگزاری بهتر هیأت در مسجد و حسینیه و ...، «خیابان» را خالی کنیم و فضا را برای مزدوران آمریکایی و صهیونیستی باز کنیم، آنگاه خدا نکرده در آینده مسجد و حسینیه و هیأتی هم باقی نخواهد ماند: «وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَویّ عَزِیز؛ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺑﺮﺧﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻓﻊ ﻧﻤﻰ ﻛﺮﺩ، ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺻﻮﻣﻌﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻛﻠﻴﺴﺎﻫﺎ ﻭ ﻛﻨﻴﺴﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺴﺠﺪﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻧﺎم ﺧﺪﺍ ﺫﻛﺮ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻭﻳﺮﺍﻥ ﻣﻰ ﺷﺪﻧﺪ؛ ﻭ ﻗﻄﻌﺎً ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ [ﺩﻳﻦ] ﺍﻭ ﺭﺍ ﻳﺎﺭﻱ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ ﻳﺎﺭﻱ ﻣﻰ ﺭﺳﺎﻧﺪ؛ ﻣﺴﻠﻤﺎً ﺧﺪﺍ ﻧﻴﺮﻭﻣﻨﺪ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎﻱ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﺍﺳﺖ.»(حج: ٤٠) 🔸 بدیهی است سازمان تبلیغات اسلامی (که وظیفه سازماندهی هیئات را برعهده دارد)، شهرداری ها، پلیس راهور و دستگاه‌های امنیتی باید تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری باشکوه هیئات در خیابان‌ها و میادین را فراهم نمایند. 🇮🇷 ┏🇮🇷━━━━━━━┓ https://eitaa.com/razmamashhad ┗━━━━━━━━━┛