eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
369 دنبال‌کننده
301 عکس
147 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 بازخوانی تصویری ✍🏼 پیام متنی حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA    @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
💢تحلیل دیپلماسی انقلابی رفتار محور؛ دکتر حسین الله کرم، دبیر کل @جمعیت_رزما در تجمع مردم منطقه کن تهران؛ 🔻ادامه متن سخنرانی🔻
⭕ در هشتم اردیبهشت۱۴۰۴ خطاب به کسانیکه دیپلماسی را در کنار رهبری و رزمندگان میدان و خیابان سه ضلع قدرت ایران نامیدند، 🔻 اظهار داشت دیپلماسی یکی از عناصر قدرت ملی است اما سه ضلع اصلی قدرت در ایران ، رهبری ،رزمندگان خیابان و رزمندگان میدان است. 🔷️سردار الله کرم، در ادامه، دیپلماسی را مجری این سه میدان با اجازه رهبری دانست ، لذا دو نوع دیپلماسی را نقد و به طرح دیپلماسی رفتار محور پرداخت. 1️⃣ دیپلماسی تقاضامحور مثل دوران برجام است که ایران التماس غنی سازی داشت، غربی ها هم در نهایت با ده سال تعلیق به گونه ای پذیرفتند که ده سال بعد غنی سازی را تحت عنوان مکانیزم ماشه منتفی کردند. 2️⃣دیپلماسی عرضه محور که در دور اول مذاکرات پاکستان رخ داد، آمریکا و اسرائیل که نیاز به خاموش شدن جنگ داشتند طرح ده ماده ای ایران را پذیرفتند اما درعمل نه تنها دو پیش فرض ایران در آتش بس در لبنان و تحویل پول‌های بلوکه ایران را عمل نکردند، بلکه با نوعی نگاه ازبالا و متکبرانه ، ایران را به مذاکره در باره غنی سازی کشانده، خواستار ۲۰ سال تعلیق شدند که رهبری معظم انقلاب در گزارش این مذاکره ، اجازه تداوم آنرا ندادند. 📌دکتر الله کرم، درپایان پس از شکست دونوع دیپلماسی، خواستار دیپلماسی انقلابی شد که براساس مذاکره رفتاری بدون مذاکره گفتاری خواهد بود. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                       @رصدتحولات_سیاسی_نطامی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
📝 پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم ✍🏼 بسم‌الله الرّحمن الرّحیم ▫️ دو روزِ یازدهم و دوازدهم اردیبهشت، روزهایی است که در آن از مقام کارگر و منزلت معلم تقدیر به‌عمل می‌آید. فارغ از تجلیل زبانی و نمادین که به‌نوبه‌ی خود کار بجا و صحیحی است، پیشرفت هر کشوری رَهینِ دو بال علم و عمل است. ▪️ معلم در اولین مرحله‌ی تحقق از این مقصود نقش‌آفرینی میکند. مسئولیت خطیر آموزشِ دانش، افزایش مهارت، و بخش مهمی از رشد بینش و قالب‌ریزی هویت نسل آینده برعهده‌ی او است. دانش‌آموزان و دانشجویان و طلّابی که در کنار هر معلمی رشد میکنند، در آینده نه‌چندان دور، مهارتهای آموخته و دانشهای یادگرفته خود را به‌کار بسته و اِی بسا در خُلق‌وخو و رفتار و گفتار خود در انواع عرصه‌ها از محفل گرم خانواده تا محیط کار و کوچه و خیابان چون آینه‌ای، نمایش‌دهنده‌ی رفتارها و گفتارهای معلمین خود خواهند بود. ▫️ از سوی دیگر، عرصه‌ی کار، صحنه‌ی وسیعی است به‌وسعت کشور که از داخل خانه‌ها، ادارات و واحدهای کسب و کار و مساجد گرفته تا مزارع و کارگاهها و کارخانه‌ها و معادن و انواع زیادی از مشاغل خدماتی کشیده میشود. هرچقدر این پهنه‌ی وسیع از دو عنصر سخت‌کوشی و تعهّد که از ارکانِ هر توفیق بزرگی بشمار میروند بیشتر بهره‌مند باشد، پیشرفتگی کشور، بیشتر و بهتر تضمین میگردد. ▪️ میدانیم یک کارگر در پرتو تعهّد و حُسنِ عمل، گاه آن‌چنان جایگاهی می‌یابد که شایسته است همچون دست پُرمهر معلم و مربّی، بر دست توانا و هنرمند او هم بوسه‌ی تشکر و امتنان زده شود. این البته امری است که از دامان اولین مربیان هر کسی یعنی پدر و مادر او و پس از آن از درک محضر معلّم قابل تأمین است. ▫️ اینک که جمهوری اسلامی ایران بعد از بیش از چهل‌وهفت سال مجاهدت، با تکیه به فضل الهی در نبرد نظامی با دشمنانِ پیشرفت و تعالی خود، بخشی از توانمندی چشمگیر خود را به جهانیان ثابت کرده است، در مرحله‌ی جهاد اقتصادی و فرهنگی نیز باید آنان را ناامید کرده و شکست دهد. ▪️ معلمان مؤثرترین حلقه در نبرد فرهنگی و کارگران از مؤثرترین عناصر در نبرد اقتصادی خواهند بود؛ به‌طوری‌که می‌توان ادعا کرد که این دو، به منزله‌ی ستون فقرات عرصه‌ی فرهنگ و اقتصاد هستند. از این رو لازم است به اهمیت جایگاه خاص خود و فراتر از یک شغل ـ که در قبال فعالیت در آن، دستمزدی دریافت میشود ـ بخوبی واقف باشند. ▫️ همچنانکه باید به موازات این امر، توجه داشت که تجلیل‌های زبانیِ سالیانه یا هر چند وقت یکبار گرچه بجا و مناسب است ولی قدردانی از تلاشهای این دو قشر باید عمیق‌تر و عملی‌تر از این حد باشد. بنده تصور میکنم همانطور که ملت عزیز ایران با حضور در میادین و خیابانها از نیروهای نظامی کشور خود حمایتی درخور به‌عمل می‌آورند، شایسته است در یاری کردن معلمان و کارگران هم پشتیبانی قوی‌ای از خود نشان دهند. ▪️ از جمله باید تعامل خانواده‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در اداره‌ی مدارس و دانشگاهها، بیشتر از پیش فراهم شود، و همچنین باید با اولویت دادن به مصرف کالاهای ساخت داخل کشور از کارگرانِ مولّد پشتیبانی نموده و بخصوص صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده تا حدّ ممکن از تعدیل نیرو و جُداسازی نیروی کار خود، چه در واحدهای تولیدی و چه واحدهای خدماتی اجتناب نمایند و بلکه هر کارگری را به‌‌منزله‌ی ثروت آن واحد تولیدی و خدماتی، منظور دارند؛ و البته دولت محترم هم در حدّ مقدور از این عملِ خیرخواهانه حمایت نماید. ▫️ ایران عزیز، همچنان که در پی سالها تلاش در جایگاه یک قدرت نظامی ظاهر شده، ان‌شاءالله و به فضل الهی با ترسیم خطوط هویت ایرانی اسلامی و رسوخ هر چه بیشتر آن در اذهان و نفوس جوانان این کشور به دست مربیان و معلمین، و با اولویت دادن به مصرف کالاهای تولید داخل که نتیجه‌ی تلاش کارگران زحمتکش ایرانی است، مسیر عبور به‌سوی قلّه‌های پیشرفت و تعالی را خواهد پیمود، و این البته با دعای خیر و وِساطت سرورمان عجّل‌‌الله‌ تعالی فرجه‌الشریف هر چه سریعتر و بهتر صورت خواهد پذیرفت بِاِذن‌الله تعالی. والسّلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته. ✍🏼 سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۱۱/اردیبهشت/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
‌‌این اورانیوم ۶۰ درصد چیه که آمریکا(ترامپ) توی هر مصاحبه میگه باید از ایران خارج بشه و ول کنِ ماجرا نیست؟ اهمیت این موضوع اینقدر بالاست که حتی نقشه ی دزدیدنش در اصفهان کشید و بخاطرش ۱۱ هواگرد و هلیکوپتر از دست داد! ‌ 🔻ادامه پست 🔻
همه فکر می کنند بخاطر این است که می ترسند ایران بمب هسته ای بسازد.. ولی اصلا این نیست. پس جریان چیست؟؟ برخلاف تصور عمومی که فکر می‌کنند اورانیوم فقط برای مسائل نظامی است، غنی‌سازی در این سطح کاربردهای بسیار حیاتی و پیشرفته‌ای دارد که به «لبه‌ی تکنولوژی» معروف است: ۱. تولید رادیوداروها (نجات جان انسان‌ها) یکی از مهم‌ترین کاربردهای اورانیوم با غنی‌سازی بالا، ساخت «مولیبدن-۹۹» است. این ماده مادرِ رادیودارویی به نام «تکنسیوم» است که در تصویربرداری‌های پزشکی برای تشخیص سرطان و بیماری‌های قلبی استفاده می‌شود. برای تولید این مواد در راکتورهای تحقیقاتی (مثل راکتور تهران)، داشتن سوخت با غنی‌سازی بالا کارایی را به شدت بالا می‌برد و باعث می‌شود داروهای باکیفیت‌تر و ارزان‌تر برای بیماران تولید شود. ۲. پیشران‌های هسته‌ای (کشتی‌ها و زیردریایی‌ها) کشتی‌های غول‌پیکر و زیردریایی‌ها برای اینکه بتوانند ماه‌ها یا سال‌ها بدون سوخت‌گیری در اقیانوس‌ها حرکت کنند، از موتورهای هسته‌ای استفاده می‌کنند. سوخت این موتورها معمولاً به غنی‌سازی بالایی (در حدود ۶۰ درصد و بالاتر) نیاز دارد تا موتور بتواند در ابعاد کوچک، قدرت بسیار زیادی تولید کند. این یعنی اقتدار در دریاها و بی‌نیازی از سوخت‌های فسیلی. ۳. تحقیقات علمی و نوترون‌درمانی در فیزیک هسته‌ای پیشرفته، برای انجام آزمایش‌هایی که به «چشمه‌ی نوترونی» قوی نیاز دارند، از سوخت ۶۰ درصد استفاده می‌شود. این تحقیقات می‌تواند منجر به کشف روش‌های جدید برای درمان بیماری‌های سخت‌علاج یا تولید مواد صنعتی فوق‌مقاوم شود. ۴. باتری‌های هسته‌ای برای فضا در ماموریت‌های فضایی دوردست که نور خورشید ضعیف است، از باتری‌های هسته‌ای استفاده می‌شود. غنی‌سازی بالا کمک می‌کند تا این باتری‌ها عمر بسیار طولانی (چندین دهه) داشته باشند. ۵. «اهرمِ اقتدار» (کاربرد سیاسی) در دنیای امروز، داشتن توانایی غنی‌سازی ۶۰ درصد مثل داشتن یک «کلید طلایی» است. این یعنی دانشمندان یک کشور به چنان سطحی از دانش رسیده‌اند که هیچ مانع علمی برایشان وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود در میز مذاکره، کشورهای دیگر با احترام و احتیاط بیشتری با ما صحبت کنند. در واقع، این اورانیوم نه برای جنگ، بلکه برای «جلوگیری از جنگ» و گرفتن امتیازات اقتصادی و علمی به کار می‌رود. نکته پایانی اوانیوم ۶۰ درصد یک عزت و غرور ملی مثل خاکِ وطن و یک سرمایه ملی مثل نفتِ، حاصل سالها هزینه و تلاشِ تا پای جانِ هزاران دانشمند و نخبه ایرانیه به طوری‌که حتی روسیه و چین هم دوس ندارن که ما یک همچین قدرتی داشته باشیم و رقیبشون در جهان باشیم! پس نه خودت بگو نه بذار کسی راحت بگه: «بده بره» ✍متاسفانه بابت برجام، ۱۱ تن اورانیوم غنی شده را مفت تقدیم کردند و گفتند بده بره و هیچ چیز عاید ما نشد و الان ترامپ برای ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده داره خودکشی میکنه. 🇮🇷 وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA  @رصدتحولات_سیاسی_نظامی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
- علیه‌السلام به کربلا نرفت كه از طریق شهادت به بهشت برسد. او به دنبال معامله با خدا نبود؛ بلکه فقط به خاطر عشق به ، چنین کرد. او خود را فدا و خانواده‌اش را بی‌سرپرست کرد تا خدا را ببیند. ...اگر تاریخ دفاع مقدس را بررسی کنیم، نمونه‌های بارزی از شاگردان مکتب سیدالشهدا را خواهیم دید که برای نجات از عذاب جهنم یا به طمع بهشت، به جبهه نرفتند؛ برخی از شهدا در وصیت‌ نامه‌هایشان تصریح کردند که تنها هدفشان از آمدن جبهه این بوده که «لتکون کلمة الله هی العلیا؛ تا شعار خدا همان شعار والاتر و برتر باشد». •آیـتﷲمصباح‌یزدی• - [ @Razmaazar | رزمـــــــا ]
- به تبسم دشمن‌هم نبایستی اعتماد کرد؛ گاهی دشمن با لحن خوش با انسان حرف می‌زند، با تبسم حرف می‌زند، اما خنجر را پشت سرش‌گرفته، منتظر فرصت است! •شهیدامام‌خامنه‌ای• - [ @Razmaazar | رزمـــــــا ]