eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
369 دنبال‌کننده
301 عکس
146 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
💢اهم اخبار ۱۲ ساعت گذشت :🔻 🔹 وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور مجوز عمومی، تولید، فروش، حمل و تخلیه نفت خام، محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی با منشا ایران را تا ۳۰ مرداد مجاز اعلام کرد ‌ 🔺️ نفتکش‌های قطر با مجوز ایران وارد مسیر هرمز شدند 🔹️داده‌های شرکت کپلر نشان می‌دهد که چهار فروند نفتکش حامل گاز طبیعی مایع متعلق به قطر، امروز در مسیر ورود به تنگه هرمز قرار دارند 🔹️بر اساس گزارش رویترز، نفتکش‌های «وادی السیل»، «مکینس»، «السد» و «مسیمیر» برای نخستین‌بار از زمان آغاز جنگ در منطقه، از مسیر آبی ایران وارد این آبراه می‌شوند ‌ 🔺️ نخست‌وزیر قطر: نشست امنیتی ایران و کشورهای خلیج فارس در راه است . محمد بن عبدالرحمن آل ثانی: 🔹در مرحله بعدی مذاکرات ایران و آمریکا، نشستی با حضور کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای بررسی «امنیت منطقه» برگزار خواهد شد ‌ 🔺️ بقائی: تعامل ایران با آژانس به روال جاری ادامه خواهد یافت، به هیچ کس تعهدی ندادیم سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹 تعامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت . 🔹بنا به گفته مقام‌های مطلع از محتوای مذاکرات دیروز در سوئیس تهران در طول مذاکرات ۱۸ ساعته، در مورد پرونده هسته‌ای مذاکره‌ای انجام نداده‌است و تعهد جدیدی نپذیرفته‌ است. آغاز مذاکرات هسته‌ای در چارچوب تفاهم‌نامه اسلام‌آباد برای پایان جنگ میان ایران و آمریکا، منوط به اجرای بند ۱۳ تفاهم‌نامه است. ‌ 🔺️ سفر قالیباف به عمان برای گفتگو درباره تنگه هرمز 🔹محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، دقایقی پیش برای دیدار با سلطان عمان و گفتگو پیرامون ارتقای همکاری‌های دوجانبه و ترتیبات اداره تنگه هرمز، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد. سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، در این سفر او را همراهی می‌کند ‌ 🔺️ رایزنی امنیتی هند و ایران در دهلی‌نو 🔹مشاور امنیت ملی هند در دیدار با معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو درباره تحولات خاورمیانه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد 🔹دو طرف در این دیدار درباره تحولات خاورمیانه تبادل نظر کردند ‌ 🔷️یک منبع آگاه نزدیک به مذاکرات: 🔹️صرف شدن پول های بلوکه شده ایران برای خرید غلات آمریکایی واقعیت ندارد و در هیچ تفاهمی ذکر نشده است ‌ 🔺️ تاکید ایران و روسیه بر خروج فوری نیروهای صهیونیستی از لبنان وزارت امور خارجه روسیه: 🔹ایران و روسیه بر لزوم خروج سریع نیروهای صهیونیستی از لبنان تاکید کردند ‌ 🔺 بیانیه عمان از دیدار هیأت ایرانی با هیثم بن طارق : 🔹خبرگزاری رسمی عمان اعلام کرد که سلطان هیثم بن طارق امروز در کاخ «البرکه العامر» میزبان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، بوده است 🔹بر اساس این بیانیه، در این دیدار آخرین تحولات مربوط به مذاکرات ایران و آمریکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیأت ایرانی توضیحاتی درباره روند گفت‌وگوها و مسیرهای مختلف آن ارائه کرد 🔹خبرگزاری رسمی عمان افزود: سلطان عمان پس از استماع گزارش هیأت ایرانی، حمایت خود را از روند مذاکرات اعلام کرد و برای موفقیت این گفت‌وگوها و دستیابی به نتایج مثبت ابراز امیدواری کرد ‌ 🔺️ امیر پوردستان: آمادهٔ عملیات پیش‌دستانه هستیم رئیس مرکز تحقیقات راهبردی ارتش: 🔹در دکترین تهاجمی، عملیات پیش‌دستانه نیز تعریف شده است و چنانچه مصلحت نظام ایجاب کند، ممکن است با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه در عرصه‌های ناشناخته، دشمن را به‌شدت غافلگیر کنیم 🔹نیروهای مسلح هنوز بخش مهمی از توانمندی‌های خود را عملیاتی نکرده‌اند و دشمن می‌داند که در صورت ارتکاب هرگونه خطایی، با پاسخی فراتر از مرزها و تنگهٔ هرمز مواجه خواهد شد 🔹در یک ‌ماه اخیر، ما چند نوبت تا پای جنگ با رژیم صهیونیستی رفتیم؛ لانچرها آماده و دست‌ها روی ماشه بود تا در صورت عدم عقب‌نشینی اسرائیل، جنگ آغاز شود 🔹تهدیدات قاطع ایران سبب شد تا آمریکا برای جلوگیری از گسترش جنگ، به رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزات به جنوب لبنان فشار بیاورد ‌ 🔺️ توافق ایران و عمان بر سر گفتگو از طریق کارگروه مشترک درباره مدیریت هرمز 🔹خبرگزاری عمان نوشت سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران بر سر گفتگو از طریق یک کارگروه مشترک درباره مدیریت آینده هرمز توافق کرده‌اند ‌ 🔺 انصارالله: یمن در تفاهم ایران و آمریکا مطرح است محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله: 🔹 بدون تردید یمن همواره در پشت‌پرده‌ گفتگوها میان ایران و آمریکا حضور داشته است؛ چرا که تفکیک آن از صحنه‌ کلی منطقه‌ای ممکن نیست
🔹یمن، به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از محور جهاد و مقاومت، تصمیم‌گیرنده مستقل در امور خود است و هر توافقی که تنش‌ها را در منطقه کاهش دهد، می‌تواند فرصتی برای حل‌وفصل بحران یمن فراهم کند، مشروط بر اینکه واقعیت‌های جدید میدانی و توازن قوای جدید به رسمیت شناخته شود ‌ 🔺️ منبع نظامی: فقط تعداد معینی از شناورها اجازۀ عبور از تنگه هرمز را دارند 🔹یک منبع نظامی با اشاره به وضعیت تردد کشتی ها در تنگه هرمز، دربارۀ آخرین وضعیت ترددها به خبرنگار فارس گفت: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با نیروی دریایی سپاه، روزانه تنها تعداد معینی از شناورها مجاز به عبور از تنگه هرمز هستند 🔹 این تعداد از شناورها به‌صورت روزانه و متناسب با شرایط، متغیر خواهد بود. 💢 نان در تهران، شبانه گران شد⁉️ 🔹رئیس کارگروه آرد و نان: طبق مصوبه استانداری تهران از شب گذشته قیمت نان با آرد دولتی افزایش پیدا کرد 🔹در حال حاضر قیمت نان بربری از ۵۳۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان، سنگک از ۷۶۰۰ تومان به ۱۵۵۰۰ تومان، لواش از ۱۴۰۰ تومان به ۲۷۰۰ تومان افزایش یافته است، 🤗پزشکیان صیح بیدار شد دید بعععععلهههه علی برکت الله به دولت سوم بنفش... 🆔️@J.RAZMAA @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
💢درخواست طرح سه‌فوریتی قانون مقابله با تهدید امام 🔻 طرح سه‌فوریتی مجلس برای قانون مقابله با تهدید جان رهبری 🔻از کارزار درخواست طرح سه‌فوریتی قانون مقابله با تهدید امام حمایت کنید.🔻 https://www.karzar.net/327913 🆔️@J.RAZMAA      @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزماض @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ» 🔻ادامه مطالبه رسانه‌ای فجازی @ج_رزما
■با توجه به دستاوردهای دور از انتظار تیم مذاکره کننده در حوزه تنگه هرمز، خونخواهی امام و شهدا، دریافت غرامت جنگی، آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌ شدهٔ ایران، و همراه کردن دادگاه‌های بین‌المللی برای اعلام رسمی متجاوز و تعیین مجازات شروع‌ کنندهٔ جنگ، به ما ثابت شد که این تیم، علیرغم تلاش‌های ظاهری، نه تنها نتوانسته خواسته‌های ملت را محقق کند، بلکه منویات رهبری معظم را نیز مد نظر قرار نداده و حافظ دستاوردهای میدان و عزت و غرور ملی ایرانیان نبوده است. ■همزمان با نشست‌ها و تبادل‌ نظرهای این تیم با طرف مقابل، بارها و بارها ملت شریف ایران در تریبون‌های رسمی و فضای مجازی مورد اهانت و تحقیر لفظی و عملی سردمداران جنگ‌طلب آمریکا قرار گرفت. ■ با پذیرش صدقه‌گونهٔ پول و دارایی خودمان و اجبار در خرید غذا و دارو در ازای آن، و گرسنه خطاب کردن ملتی که در هشت سال جنگ تحمیلی و چهار سال بحران کرونا، سرآمد عزت نفس، مناعت طبع و مواسات عالمیان بود، نمک بر زخم دل مردم زدند و داغ خانواده‌های شهدا را تازه کردند. ■آنان با رفتار و اصرار خود بر باقی ماندن بر سر میز مذاکره، پالس ضعف به دشمن داده و او را در خطاب کردن ملت ایران به ملتی گرسنه، محتاج و ترسو، جری و گستاخ کردند. ■ با باز کردن سریع، آسان و کم‌هزینهٔ تنگه هرمز در ابتدای کار، اهرم قدرت ایران را خنثی کرده، چالش بزرگ ترامپ برای انتخابات پیش‌ رویش را از میان برداشته و خزانهٔ دشمن را پر کردند و الی آخر... ■ما مردم غیور ایران، ما فرزندان راستین رمضان، ما ، در ایران و سراسر جهان، خواستار عزل تیم مذاکره‌ کننده و جایگزینی آن با سیاستمداران، اقتصاددانان و مشاورانی خبره، انقلابی، ولایتمدار و شجاع هستیم. افرادی که به دور از ترس و واهمه، آزاد از بلای خانمان‌سوز غرب‌زدگی و خودکم‌ پنداری، و به دور از بازی‌های جناحی و «منم منم» کردن‌های انتخاباتی، فقط و فقط بر طبق نظر و ، بتوانند نماینده‌ای قابل و مقتدر برای ملت شهیدپرور و مقتدر ایران باشند. انشاءالله. 🆔️@J.RAZMAA          @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما @تبیین_تحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی@ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از حزب‌الله
نمایندگان محترم مردم شهرهای شمالغرب کشور در مجلس شورای اسلامی با سلام تعطیلی مجلس و تشکیل مجامع دیگر برای سرنوشت کشور بسان کنار گذاشتن ثقلین و رو آوردن به سقیفه است. انتظار حزب الله باز کردن مجلس و شکستن دهان ابوموسی هاست. منتظر اقدام انقلابی تانیم. بیاری خدای توانا روح الله بجانی شب عاشورا @jehad_hezbollah🇮🇷🌷
🔴آیت الله حائری شیرازی ▪️ امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. شب عاشورا، سخن از «نمی‌خواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود. روز عاشورا می‌گوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟» ▪️ شب صحبت می‌کند تا مبادا خبیثی در بین طیّب‌ها باشد، و روز سخن می‌گوید تا مبادا طیّبی در بین خبیث‌ها مانده باشد. ▪️ شب غربال می‌کند تا فقط «صالحان» با او بمانند و روز غربال می‌کند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند. [ @Razmaazar | رزمـــــــا ]
امام حسین ع در محاصره و اقلیت بود، تهدید جانی داشت و بچه‌هایش تشنه و گرسنه بودن. وعده رفع محاصره، آب و غذا و انتقال به شهری خوش آب و هوا بهش دادن در برابر جواب داد: و وقتی یاران و اهل بیتش همه شهید شدن و بی‌کس و تنها ماند فریاد زد: حسینی باشیم [ @Razmaazar | رزمـــــــا ]
هدایت شده از حزب‌الله
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۵ تیرماه سالروز عروج شهادت گونه پاسدار بسیجی یوسف بجانی از سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه خلاصه زندگی نامه: یوسف ۱۳۵۸ در خانواده ای انقلابی به دنیا آمد. از همان کودکی کنار پدر و برادرانش در پایگاه شهدای حکم آباد فعالیت نمود. وی در مسائل قرآنی و فرهنگی خیلی فعال و پر تلاش بود. در دهه هشتاد جدب گروه ۶۰ رسالت گردید و بعنوان پاسدار سرباز گمنام در خدمت انقلاب بود. وی در کردستان و اربیل ماموریت های مختلفی را انجام داد. تا اینکه در اواخر خرداد ماه ۱۳۸۳ پس از باز گشت از اربیل در اثر خیانت پیشمرگ، طی چند روز بستری عاشقانه به دوستان شهید و مقتدای خود شهید مهدی باکری پیوست. بخشی از وصیت نامه : * خون دادن هنر شهیدان بود و خون دل خوردن هنر شهادت طلبان. * مبادا دنیا آنقدر گوش های مان را ناشنوا و چشم های مان را کور کند که فریاد امام خامنه ای را نشنویم و مظلومیتش را نبینیم. * کسی که فریاد امام خامنه ای را نشنود هنگام فریاد حضرت مهدی عج گوش هایش صدای امام مهدی عج را نخواهد شنید. ╭┅──────┅╮ 🆔@jehad_hezbollah🇮🇷 ╰┅──────┅╯
❁ـ﷽ـ❁ نامه‌ اعضایی از جامعه علوم پزشکی به مسئولان محترم نظام سلام علیکم با احترام و تأکید بر مسئولیت خطیر کارگزاران محترم کشور در این برهه‌ حساس تاریخی، جمعی از اعضای نظام سلامت کشور، بر اساس وجدان علمی و تعهد ملی و دینی خود، بر خود لازم می‌دانند تا در خصوص مخاطرات اخبار منتشر شده مبنی بر پیشنهاد «معاوضه‌ی دارایی‌های بلوکه‌شده با کالاهای مصرفی از آمریکا» موارد ذیل را بیان نمایند: ۱.«غذا» سلاح خاموش، نه کالای معمولی به عنوان اعضای جامعه علوم پزشکی وظیفه داریم هشدار دهیم که غذا، خوراک دام و نهاده‌های کشاورزی، صرفاً یک محصول تجاری نیست که عمدتاً به دو مؤلفه "نرخ و کیفیت" آن توجه شود! بلکه یک عنصر راهبردی در سلامت جامعه و امنیت زیستی و غذایی کشور است. در ادبیات علمی و سیاسی جهان، از «غذا به عنوان سلاح» (Food as a Weapon) و «سلاح‌سازی ژئوپلیتیک غذا» (Food Weaponization) به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر یاد می‌شود. در تاریخ جهان، بارها از زنجیره‌ تأمین غذا به عنوان یک سلاح بیولوژیک و اقتصادی استفاده شده است. از جمله: - آلودگی عمدی محصولات کشاورزی در زمان جنگ‌ها - تحمیل محصولات تراریخته‌ آزمایش‌نشده به جوامع در حال توسعه - قطع ناگهانی زنجیره‌ تأمین برای ایجاد شوک و وابستگی و... این مسئله میتواند جمعیت ایران را در برابر تهدیدات کنترل‌شده و بالقوه‌ بیولوژیک دشمن قرار دهد. علاوه بر این، وابستگی غذایی به دشمن، یعنی تداوم تحریم در پوششی دیگر و وابستگی سیاسی. ۲. حافظه‌ تاریخی ملت ایران، خون شهدای هسته‌ای، جنایت‌های آمریکا و متحدانش در ۸ سال دفاع مقدس، خباثت دشمن در ماجرای خون‌های آلوده (فرانسه)، و نیز قحطی بزرگ ساختگی جنگ جهانی دوم را که میلیون‌ها ایرانی را به‌خاطر مصادره‌ توسط اشغالگران به کام مرگ کشاند، فراموش نکرده است. چگونه می‌توان از دست دشمن بدسابقه غذا گرفت و آن را معامله‌ای پیروزمندانه دانست؟ هیچ ملت عاقلی در جنگ، از دشمن خود آذوقه نمی‌خرد! چه برسد به ملتی که با ایستادگی و مقاومت در سخت‌ترین تحریم‌ها، عزت خود را حفظ کرده است. ۳. تحریم و لطف اقتصادی! آمریکا مسئول بسیاری از فشارهای اقتصادی و تحریم های دارویی و حتی علمی کشور ماست! حال برای بهبود وضعیت اقتصادی خود و گشایش معیشت کشاورزان آمریکایی، چنین پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای(!) داده و درباره دارایی و حقوق ملت ایران با تفرعن تصمیم گیری میکند! «تحریم» با «معامله» جبران نمی‌شود! مردم باشرف و عزتمند ایران معتقدند تحریم با «خودکفایی» و «گفتمان مقاومت» شکسته می‌شود، نه کوتاه آمدن دربرابر دشمن تاریخی. ازطرفی وقتی تأمین نیازهای اساسی یک کشور به دشمن واگذار شود، اهرم‌های فشار و باج‌خواهی چندبرابر می‌شود. امکان زمین خوردن تولیدکننده داخلی نیز وجود دارد. عقل سلیم چنین چیزی را نمی‌پذیرد. ۴. قاعده‌ قرآنی «نفی سبیل» خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلًا (نساء/۱۴۱) امام خمینی رحمه‌الله در تفسیر این آیه می‌فرمایند: «هرگز نباید یک همچو چیزى واقع بشود؛ یک تسلطى، یک راهى، حتى یک راه نباید پیدا بکند، اصلًا راه نباید داشته باشند مشرکین» پذیرش پیشنهاد خرید کالاهای مصرفی و نهاده‌های دامی از آمریکا، دقیقاً یعنی باز کردن همین «راه» برای دشمنی که سال‌ها تحریم و جنایت را علیه ملت ایران طراحی کرده است. دشمن چگونه می‌تواند «شریک تأمین غذای ما» باشد؟ آن هم دشمنی که اوج خباثت و شیطانی بودن خود را در پرونده جزیره اپستین و خوردن تن انسان و خون کودکان نشان داده است. همچنین رهبر شهید در آستانه اجرای برجام به صراحت فرمود: «مراقبت فرمایید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود.» این یک حکم آشکار است! ⚠️ در پایان اعلام می‌داریم خرید هرگونه کالای مصرفی، نهاده‌ دامی و کشاورزی از آمریکا، به هر بهانه و با هر سازوکاری، اقدامی غیرعاقلانه، غیرملی، غیردینی و ضدسلامت عمومی است و ما آن را «تهدید بالقوه علیه امنیت غذایی و زیستی کشور» تلقی می‌کنیم. ‌ ما از تمام مسئولان و مذاکره‌کنندگان نظام می‌خواهیم که بر اساس منافع ملی، عزت انقلابی و تکلیف شرعی، در مقابل هرگونه دامی که دشمن برای وابستگی اقتصادی می‌گسترد، هوشیارانه و قاطعانه بایستند و این گونه پیشنهادهای خطرناک را در حد اخبار نگه داشته و به سرعت و شفافیت به بایگانی تاریخ بسپارند. ‌ با امید عزت ایران جمعی از پزشکان و دلسوزان نظام سلامت مشارکت در امضا از طریق این پیوند👇🏻 https://survey.porsline.ir/s/6eKXHJOC دکتر محبوبه حقیقی 🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🔴 آزموده را آزمودن خطاست! اما آزموده را هِی آزمودن دیگر خطا نیست! بلکه خطی است بنام خط کودتااااااااا! 🔵مهمترین هدف دشمن از آتش بس‌؛ تکمیل طرح کودتاست چون با موفق شدن طرح کودتا، کودتاچی هم بر تنگه هرمز هم مسلط میشود. ⭕دشمن با تمام توان بدنبال تکمیل طرح کودتاست و مهمترین ابزارش در این مسیر ترور است و مهمترین اهدافش برای ترور رهبر و فرماندهان عالی رتبه ماست و کارآمدترین ابزارش برای ترور، اینترنت و نفوذ و میز مذاکرات است، قضیه یک معادله تک مجهولی است بنام لینک! چه از طریق استارلینک چه هر لینک دیگری! 🔷️در میان دو نوبت مذاکرات قبل، دو رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دو فرمانده کل سپاه، فرمانده هوافضای سپاه، وزیر اطلاعات، رئیس اطلاعات سپاه و فرماندهان عالیقدر و مقامات مهمی را از طریق ترور از دست دادیم و متاسفانه امام امت و فرمانده کل قوا را هم ترور کردند. 🔷️طی دو سال گذشته یک رهبر بینظیر و یک رئیس جمهور کارآمد و مردمی را از ما گرفتند. چرا؟ چون هدف اصلی قبل از جنگ کودتا بوده و هست! 🔸️استکبار برای سلطه همیشه به دنبال سریعترین و کم هزینه ترین راه است و جالب اینکه ترامپ هم اخیرا این حرف را زده بود که چرا ما در تنگه هرمز عوارض نگیریم؟! آیا مبنای فکری این حرف او، همان پروژه سنگین کودتا نیست؟ کودتایی که این جنگ و آتش بس فعلی ذیل آن محسوب میشود! هدف اصلی، تغییر نظام با کودتای در حال انجام است اگر موفق شود تنگه هرمزی نخواهد ماند. 🔻و اما پرسش اصلی: آیا وقت مجازات سران کودتا فرا نرسیده است؟ آیا زمان تبدیل «خط کودتا» به پاره خطی عقیم که باید در همان نطفه خفه میشد فرا نرسیده است؟ 😡 ✍دکتر محمد مهدی شاکری @DadSetanKojayi 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_امنیت_ملی_در_نظام_حکمرانی_اسلامی_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔻اهمیت شناخت به نظر علی الاصول رهبری 🔵حاج حسین الله کرم، دبیرکل @جمعیت_رزما، عصر روز سوم محرم در بزرگداشت سی وپنجمین سالگرد شهادت در بوسنی و هرزگوین در منزل شهید، اظهار داشت شهید رسول مظهر صبر به مفهوم قرآنی استقامت بود. ⭕استقامت شهید در مسائل نظامی - امنیتی او را معمار اطلاعات نظامی ارتش دولت اسلامی علی عزت بگویچ در بوسنی نمود. ✅سردار الله کرم در ادامه ، مطالبه تحقق شروطی که رئیس جمهور اجرای آنرا به حضرت آقا تعهد داده اند را وابسته به آگاهی از اصولی دانست که حضرت آقا براساس آن نظر دیگری غیر از یادداشت تفاهم داشته اند. ✅الله کرم نظرات دیگر حضرت آقا را در توصیه های قبلی و پنج گانه معظم الله به شرح زیر نامید : 1️⃣ حتما متجاوز را رها نمی کنیم 2️⃣ حتما مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدید وارد می کنیم، 3️⃣حتما غرامت و خون بهای شهیدان و دیه جانبازان را می گیریم، 4️⃣به هیچ وجه از حقوق حقه خود دست نمی کشیم، 5️⃣ جبهه مقاومت را بطور یکپارچه درنظر داریم. ✅الله کرم درپایان اهمیت موارد پنج گانه فوق را مطالبه در ۷ ماده تفاهم نامه به ماده های ۱ و ۴ و ۵ و ۶ و۷ و ۸ و ۱۱ تفاهم نامه دانسته و ضرورت مطالبه آنها را وظیفه ای بر مبنای علی الاصول نامید. 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/