eitaa logo
فتح خون
1.6هزار دنبال‌کننده
477 عکس
113 ویدیو
295 فایل
فتح خون، روایت عاشورایی سیدالشهدا و کربلا و فتح خون، روایت عاشورایی اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا و کربلای آخرالزمان ادمین ها: مدیر @Aghaa_seyyed طراحی @morabbeeir تبلیغات @Nojaba6 مسابقه @Zharfa10000 https://eitaa.com/joinchat/2723218271C0c4791f1a1
مشاهده در ایتا
دانلود
... و این است رسم جهان: روز به شب می‌رسد و شب به روز. آه از سرخی شفقی که روز را به شب می‌رساند. بخوان قل اعوذ برب الفلق، که این سرخی از خون فرزند رسول خدا، حسین بن علی علیه السلام رنگ گرفته است ... ، ص۱۳
آه از شفقی که روز را به شب می‌رساند و آه از دهر آنگاه که بر مراد سفلگان می‌چرخد ... ، ص۱۴
... چشمه‌ها کور شده‌اند و آینه‌ها را غبار گرفته است. بادهای مسموم نهال‌ها را شکسته‌اند و شکوفه‌ها را فرو ریخته‌اند و آتش صاعقه را در همه وسعت بیشه‌زار گسترده‌اند. آفتاب، محجوب ابرهای سیاه است و آن دود سنگینی که آسمان را از چشم زمین پوشانده ... و دشت، جولانگاه گرگ‌های گرسنه‌ای است که رمه را بی‌ چوپان یافته‌اند ... ، ص۱۴
عجب تمثیلی است این که علی مولود کعبه است ... یعنی باطن قبله را در امام پیدا کن! ، ص۱۴
عجب تمثیلی است این که علی مولود کعبه است ... یعنی باطن قبله را در امام پیدا کن! اما ظاهرگرایان از کعبه نیز تنها سنگ‌هایش را می‌پرستند. تمامیت دین به امامت است، اما امام تنها مانده و فرزندان امیه از کرسی خلافت انسان کامل تختی برای پادشاهی خود ساخته‌اند ... ، ص۱۴
جسم بی‌روح جمعه و جماعت همه آن چیزی بود که از حقیقت دین بر جای مانده بود، ... اما عدالت که باطن شریعت است و زمین و زمان بدان پابرجاست گوشه انزوا گرفته ... نه عجب اگر در شهر کوران خورشید را دشنام دهند و تاریکی را پرستش کنند ! ، ص۱۴
نه عجب اگر در شهر کوران خورشید را دشنام دهند و تاریکی را پرستش کنند ! ، ص۱۵
آنگاه که دنیا پرستان کور والی حکومت اسلام شوند، کار بدینجا می‌رسد که در مسجدهایی که ظاهر آن را بر مذاق ظاهرگرایان آراسته‌اند، در تعقیب فرایض، علی را دشنام می‌دهند! ، ص۱۵
آنگاه که دنیا پرستان کور والی حکومت اسلام شوند، کار بدینجا می‌رسد که در مسجدهایی که ظاهر آن را بر مذاق ظاهرگرایان آراسته‌اند، در تعقیب فرایض، علی را دشنام می‌دهند؛ و این رسم فریبکاران است: نام محمد را بر مأذنه‌ها می‌برند، اما جان او را که علی است، دشنام می‌دهند. ، ص۱۵
تقدیر این چنین رفته بود که شب حاکمیت ظلم و فساد با شفق عاشورا آغاز شود و سرخی این شفق، خون فرزندان رسول خدا باشد. ، ص۱۵
جاهلیت بلد میتی است که در خاک آن جز شجره زقوم ریشه نمی‌گیرد. اگر نبود کویر مرده دلهای جاهلی، شجره خبیثه امویان کجا می‌توانست سایه ی جهنمی حاکمیت خویش را بر جامعه اسلام بگستراند؟! ، ص۱۵
جاهلیت ریشه در درون دارد و اگر آن مشرک بت پرست که در درون آدمی است ایمان نیاورد، چه سود که بر زبان لا اله الا الله براند؟ ، ص۱۵
جاهلیت ریشه در درون دارد و اگر آن مشرک بت پرست که در درون آدمی است ایمان نیاورد، چه سود که بر زبان لا اله الا الله براند؟ آنگاه جانب عدل و باطن قبله را رها می‌کند و خانه کعبه را عوض از صنمی سنگی می‌گیرد که روزی پنج بار در برابرش خم و راست شود و سالی چند روز گرداگردش طواف کند ... ، ص۱۵
آیا خلافت، مسند خلیفه اللهی انسان کامل است در خدمت اقامه عدل و استقرار حق، یا اریکه قدرت دنیا پرستان دغل باز است که چون میراثی از پدران به فرزندان منتقل شود؟ ، ص۱۵
چه رفته بود بر امت محمد صلی الله علیه و آله که نیم قرن بعد از رحلت او، زنازاده دغل باز ملحدی چون یزید بن معاویه بر آنان حاکم شود؟ مگر نه اینکه خدا فرموده است: إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ ؟ چه بود آن تغییر انفسی که این امت را سزاوار چنین فرجامی ساخته بود؟ ...
... إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ ؟ چه بود آن تغییر انفسی که این امت را سزاوار چنین فرجامی ساخته بود؟ ... ... معاویة بن ابی سفیان که این رجعت انفسی را با عقل شیطانی خویش به خوبی دریافته بود، آنچه را که در نهان داشت آشکار کرد و یزید را به جانشینی خویش برگزید و از آن دیار مردگان، جولانگاه کفتارها و لاشخورهای مرده‌خوار، سخنی به اعتراض برنخاست!
از کوخ کاهگلی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله تا کاخ خضرای معاویه، از دنیا تا آخرت فاصله بود ... با این همه، اگر ۵۰ سال پس از آن بدعت نخستین در سقیفه بنی ساعده، این بدعت تازه پدید نمی‌آمد، کار هرگز بدانجا نمی‌رسید که خورشید تاریخ در شفق سرخ عاشورا غروب کند و خون خدا بریزد ...
از کوخ کاهگلی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله تا کاخ خضرای معاویه، از دنیا تا آخرت فاصله بود ... با این همه، اگر ۵۰ سال پس از آن بدعت نخستین در سقیفه بنی ساعده، این بدعت تازه پدید نمی‌آمد، کار هرگز بدانجا نمی‌رسید که خورشید تاریخ در شفق سرخ عاشورا غروب کند و خون خدا بریزد ... ... اما دل به تقدیر بسپار که رسم جهان این است! ساحل را دیده‌ای که چگونه در آیینه آب وارونه انعکاس یافته است؟ سر آنکه دهر بر مراد سفلگان می‌چرخد این است که دنیا وارونه آخرت است ...
... سر آنکه دهر بر مراد سفلگان می‌چرخد این است که دنیا وارونه آخرت است ...