ستاره ها با انفجار بزرگی میمیرن و از هر تیکشون، یه ستاره جدیدی متولد میشه و زندکی میکنه. کاش منم یه ستاره باشم که بعد مرگم هنوز اثری ازم باقی بمونه 💔:)
@revayatedel
تو اوجِ بیپناهیهام، وقتهایی که تیزیِ طعنههایِ اطرافیان؛ چنگ میاندازه به بغضِ دلمه بستهی حنجرم!
بیصداییم اشک میشه و فریاد زنان از چشمام میچکه اما یقین دارم که تو با منی دقیقا کنارمی، اشکهام رو میبینی و در آغوشم میکشی.
_قَالَ لَا تَخَافَا إِنَّنِي مَعَكُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ
خداوند ﻓﺮﻣﻮﺩ:ﻧﺘﺮﺳﻴﺪ!
ﻣﻦ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻢ؛
ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﺍ میﺷﻨﻮم ﻭ میﺑﻴﻨﻢ!
[سوره طه | آیه ٤٦]🌱
@revayatedel
زندگی طعم غزل از استکان حافظ است
فال من خوش نیست بی تو، محتوایش را نپرس
@revayatedel