قابل توجه 🌱:)
رفقا...
وصیتم باشه براتون 🥲
کتاب بخونید.
کتاب بخونید.
کتاب بخونید.
#ادمین_نوشت
"Kalbimin anlatımı"🌿
https://harfeto.timefriend.net/16872161374315 خب بچه ها نظرتون چیه! اگه خواب نیستین. چند تا کتاب ک
دمتون گرم✌️🏻🥲
کتاب دکل هم خوبه ولی فعلا صفحه ۵۸ ام🤫
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتماًچشاتخیسهکهمن...💔
@revayatedel
آن که میگفت منم بهر تو غمخوار ترین
چه دل آزار ترین شد، چه دل آزار ترین...
:)))) ❤️🩹
@revayatedel
این دنیا دیگه از حوصله ی من خارج شده، کاش میشد الان چمدون میبستم و به سیاره دور از همه ی آدما سفر میکردم ...