هدایت شده از Obsessed with yalda
چون پیتزا خیلی دوست دارم لقبتو میذارم پیتزا کوچولوم
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی با خودم فکر میکنم چطور ممکنه یک آدم اینقدر برای دلِ آدم مهم بشه ، اینقدر آرامش بیاره ، اینقدر تبدیل بشه به بخشی از نفس کشیدن های هر روزه
من برای داشتنت ، برای بودنت ، از عمیق ترین جای قلبم مایه میزارم
هر کاری که از دستم بربیاد میکنم تا تو کنارم بمونی ، تا این حس خوب بین ما تا همیشه زنده بمونه شاید خودت خیلی وقت ها نفهمی ، اما تو برای من عزیزترین آدم دنیایی .
از اون آدم هایی که اگه نباشن ، دنیا یک جوری کم میشه ، پوچ و بی حاصل میشه من شاید چیز زیادی از این دنیا نخوام اما اگه قرار باشه آرزویی داشته باشم ، همینه که تو باشی ، همیشه باشی ، کنار من باشی تولدت مبارک پیتزا کوچولو
هنوز پیتزا رو یادمه کوچولو
@youremyangelcomefrommeabove