.
یه نکته ساده است اما بازم کلی حرف برای گفتن داره👇
غذای لطیف چیست؟
بهترین آب چه آبی است؟
چگونه و چه آب هایی قابلیت مصرف دارند؟
در چه زمان هایی نباید آب خورد؟
با آب بی کیفیت امروزی چکار کنیم؟
و کلی سوالات دیگه که در
#دوره_طب_و_تغذیه بهش می پردازیم.
.
🔹اینقدر دوره طب و تغذیه (سته ضروریه) بهش چسبیده که دوست داره دوباره شرکت کنه😁
#طب_و_تغذیه
#استاد_تکبیری
#چهار_شنبه_12_مهر
🌸 رضوان طب 👇
https://eitaa.com/rezvanteb
https://eitaa.com/rezvanteb
https://eitaa.com/rezvanteb
🛑🌷میلاد پربرکت پیامبر صلح و رحمت حضرت محمد مصطفی و حضرت امام صادق علیهما السلام مبارک باد
#طب_و_تغذیه
#استاد_تکبیری
#چهار_شنبه_12_مهر
🌸 رضوان طب 👇
https://eitaa.com/rezvanteb
https://eitaa.com/rezvanteb
https://eitaa.com/rezvanteb
.۳
🌱کلاس ها چند جلسه در هفته
و در چه فضایی برگزار میشه؟
👇👇🌸🌸👇👇
کلاس طب و تغذیه 20 جلسه است که دو جلسه در هفته، یعنی سه شنبه و چهارشنبه شب ها ساعت 19:30 برگزار خواهد شد.
کلاس به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار میشه، اما فیلم ضبط شده کلاس به همراه جزوه دست نویس نیز بهتون داده میشه. پس هر مشغله ای که داشته باشید می تونید با خیال راحت وقتتون رو تنظیم کنید و از مباحث بهرهمند شید.
.