🔺 بعد براندازی جمهوریاسلامی حرم #امام_رضا را تخریب میکنیم!
اینها لیدرهای آشوبگران و اغتشاشگران و کسانی که شعار زن و زندگی و آزادی را سر می دهند هستند.
و می خواهند با این افکار شوم خود بر مردم حکومت کنند!!!👆
🆘 @Roshangari_ir
🆘 rubika.ir/Roshangari01
🍎 نهکمبیار
نهناامیدشو
بهوقتش
خـــ♥️ــدا
دستتومیگیره...
#ممنوتمخداےمهربونم ❣
@rkhanjani
☀️ نفـس صبح
به عطر نفست
آغشته است
☀️ نفس یار مسیحایی من
صبح بخیر!
🌻سلام مسیحا دَم...
#سلام
@rkhanjani
#یک_آیه_یک_تدبر
تسلیم خواست خدا باش و
به ریسمان الهی تکیه کن
که پاره نشدنی است...
📖 سوره لقمان، آیه ۲۲
@rkhanjani
#پندانه
✍ فقط خدا روزیرسان است
🔹هارونالرشید به بهلول گفت:
مىخواهم روزى تو را مقرر كنم تا فكرت آسوده باشد.
🔻 بهلول گفت:
مانعى ندارد ولى سه عیب دارد!
1. نمىدانى به چه چیزى محتاجم تا مهیا كنى؛
2. نمىدانى چه وقت مىخواهم؛
3. نمىدانى چه قدر مىخواهم.
🔸ولى خداوند هر سه اینها را مىداند.
🔹با این تفاوت كه اگر خطایى از من سر بزند تو حقوقم را قطع خواهى كرد ولى خداوند هرگز روزى بندگانش را قطع نخواهد کرد.
@rkhanjani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رحمت عظیم خدا در قیامت و به طمع افتادن شیطان!
🎙استاد عالی
@rkhanjani
✅حقیقت، غذای روح انسان!
✍ #استاد_شهید_مطهری : ساختمان اصلی روح و فکر و عقل انسان حقیقتجو و حقیقتخواه آفریده شده؛ یعنی حقیقت، راستی، واقعیت، درستی، غذای روح انسان است، آن طور که علف و جو غذای مناسب اسب است و آن طور که گوشت غذای سگ یا گربه است. حق، حقیقت، کشف واقعیت آن طور که هست، غذای روح انسان است.
🔸بنابراین اگر روح انسان سالم باشد وقتی که مواجه با حقیقت میشود، از رسیدن به حق و حقیقت باید لذت ببرد یا رنج؟ باید لذت ببرد. حق در ذائقه انسان باید شیرین باشد یا تلخ؟ باید شیرین باشد. ولی ما الآن مثلی داریم، میگوییم: «الْحَقُّ مُرٌّ» حق تلخ است، و حال آنکه حق نباید تلخ باشد، حق همیشه باید شیرین باشد. ما حقجو آفریده شدهایم.
🔹این [مَثل] معنایش این است که ما دنبال حق
نیستیم، دنبال خودخواهی و منفعتخواهیهای خودمان هستیم، به حقیقت کاری نداریم. ولی ما فعلًا این طور هستیم، فطرت ما این طور نیست. پس اگر ما به این حالت درآمدیم که «الْحَقُّ مُرٌّ» شدیم، حق برایمان تلخ شد، قطعاً باید بدانیم که ما بیمار و مریضیم و سخت هم بیمار و مریض هستیم.
📚آشنایی با قرآن ، ج۵ ، ص۶۱
@rkhanjani