✅چه کنیم تازرنگ باشیم؟چراماجوانان که میخواهیم باتقواباشیم دیگران فکرمیکنندماساده ایم به طورمثال اگرتویه جمعی بااوناهماهنگ نباشیم یاحرف نزنیم فکرمیکنن ساده ای ومسخره ات میکنندوهمین امرباعث میشه که بعضیهابیخیال تقوابشن.چکارکنیم که حرفهای دیگران اصلابرامون اهمیت نداشته باشه؟اجتماعی بودن یک مومن چگونه است؟واینکه آیابایدحتماموردتاییدهمکارانمان قراربگیریم؟چه کنیم تاهمکارانمان مسخره مان نکنند؟
✅عن أنس عن النبي (ص) أنه قال: «يأتي على الناس زمان الصابر منهم على دينه كالقابض على الجمرة ؛ رسول خدا فرمود: زمانی بر مردم می آید که ماندن بر دین حق مانند نگه داشتن گلوله آتش در دست است» .
در اینکه دین داری سخت است خصوصا در زمان فعلی شکی نیست. اما پیامبر گرامی اسلام، همچنین بشارت دادند که "أفضل الأعمال أحمزها؛ بهترين كارها سخت ترين آنهاست." (بحار، ج 67، ص 237)
به هرحال انسان باید در دین استوار و محکم باشد. تمسخر که از کوچکترین مشکلات است. تمام اهل بیت علیهم السلام ناسزا شنیدند! حتی کتک خوردند و کشته شدند!
به امیرالمومنین بعد از شهادت ایشان، جلوی چشم امام مجتبی و امام حسین و حضرت زینب (سلام الله علیهم اجمعین) ناسزا می گفتند. برخورد اینها چطور بود؟!
تاریخ تمام این برخوردها را نقل کرده.
پاسخ مناسب به تمسخرِ رفتارِ دینی، تندی و بدرفتاریِ متقابل نیست؛ بی غیرتی و لبخند ذلیلانه هم نیست. پاسخ مناسب، روشنگری و دفاع مستند و دقیق است.
اگر ما نماز بخوانیم و یک عده ای مسخره کنند، آیا نماز ساقط می شود؟!
مشرکان مکه به خود رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) چرا فحاشی می کردند؟ آیا رسول الله کار بدی کرده بود؟! خیر. پس چرا تمسخر و بدرفتاری می کردند؟ چون داشت اسلام را معرفی می کرد و آنها از اینکارش بیزار بودند. آیا رسول الله برای جلوگیری از بدرفتاری آنها باید دست از رسالت و ابلاغ اسلام برمیداشت؟!
در برخورد با افرادی که نسبت به دین و اعتقاداتمان توهین کرده و اصول مان را مورد تمسخر قرار می دهند، دو نوع برخورد می توان داشت.
گاهی اوقات، طرف فقط چیزی گفته و رد شده، اصولا ارزش بحث کردن ندارد و احتمال تاثیر بر او را هم نمی دهید؛ در اینصورت بهتر است چیزی نگفته و مشکل را ادامه ندهید، همانطور که قرآن فرموده، "وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا؛ و بندگان خداى رحمان كسانى اند كه روى زمين به نرمى گام برمى دارند و چون نادانان ايشان را طرف خطاب قرار دهند به ملايمت پاسخ مى دهند." (سوره مبارکه فرقان، آیه 63)
اما اگر وارد بحث و گفتگو شدید، دو تا نکته را فراموش نکنید. یکی اینکه دفاع الکی و بدون منطق و بدون مطالعه نکنید؛ و دوم اینکه صبر را همیشه مدنظر داشته باشید که اگر هدف هدایت به سمت خدا و حقیقت است، باید به روش خود خدا و حقیقت انجام شود.
موفق باشید
💢
☀️💢@Khanjanidroos
💢☀️💢
☀️💢☀️💢 #دفاع_از_دین #برخورد_با_تمسخر
🔺اعتقاد به اینکه روح در دنیا باقی میماند و در بدن شخص دیگری به زندگی ادامه میدهد، اعتقاد به تناسخ است؛
هرچند حلقه در ظاهر تناسخ را رد میکند.و طاهری مدعی است تناسخ را قبول ندارد اما به تسلسل معتقد است یعنی زندگی های پی در پی روح در دنیا،
اما آنچه در حلقه مطرح می شود همان تناسخ است.
تناسخ حلقه همان تناسخی است که در در قرن شانزدهم توسط اسحاق لوریا در مکتب کابالا ارائه شد و به آن تناسخ لوریایی میگویند.
🔰 اسحاق لوریا" کابالیست معروف در قرن چهاردهم نوع خاصی از تناسخ را مطرح کرده و گفته است، چنانچه انسان پس از مردن به آرزوهای خود نرسیده باشد و تعلق خاطر خاصی داشته باشد، روح او در دنیا باقی میماند و به جسم دیگران وارد میشود و به زندگی خود ادامه میدهد و از این طریق به دنبال رسیدن به آرزوها و خواسته های خود است. این نوع از تناسخ لوریایی دقیقا در آموزه های عرفان حلقه مشاهده میشود.
@Khanjanidroos
طاهری(سرکره فرقه حلقه):
« کالبد ذهنی و ادامه زندگی با تسخیر ما؛ یعنی میآید، سوار میشود، ستاد ما را اشغال میکند و ما متوجه میشویم که رفتار غیرعادی داریم...
طاهری:
«خیلیها (ارواح مردگان) تا سالها بر روی قبر خودشان هستند، به همین دلیل است... قبرستان یکی از جاهای آلوده است.»
(جزوه تشعشع دفاعی، ص 31)
طاهری در روش تشعشع دفاعی مدعی است علل بیماریهایی که مربوط به حوزه پزشکی میشود، در رسوخ جن و روح سرگردان افراد متوفی (موجودات غیر ارگانیک) در بدن افراد است.
(ن ک به مباحث در جزوه دفاعی)
منبع تصویری:تشعشع دفاعی از دقیقه 00/24 تا 12/36
طاهری در جزوه تشعشع دفاعی، علناً مثال میآورد:
«من دو شب قبل، یک دخترخانمی در جنوب کشور حدوداً 20 ساله را تشعشع دفاعی دادم که این خانم یک حالت روانپریشی عجیبوغریبی داشتند. سالهای سال اینها درگیر بودند؛ از این روانپزشک به اون روانپزشک، باید بستری نشود، چهکار بکند و... تشعشع دفاعی دادیم، یک موجودی به نام بهزاد خارج شد و ایشان نجات پیدا کردند...»
(جزوه تشعشع دفاعی، ص 29)
@ Khanjanidroos
🔴 طبق آیات قرآن کریم هیچ جنّی نمیتواند در وجود انسان وارد شود و او را به تسخیر خود درآورد.روح نیز پس از مرگ امکان ماندن در دنیا را ندارد؛ بلکه به عالم برزخ منتقل میشود."رَبِّ ارْجِعُون" قرآن شاهد این است که روح پس از مرگ قادر به بازگشت به دنیا نیست.
سوره مؤمنون آیات 99و100:
« حَتَّى إِذَا جَاءَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قَالَ رَبِّ ارْجِعُونِ، لَعَلِّي أَعْمَلُ صَالِحًا فِيمَا تَرَكْتُ كَلَّا آنها كَلِمَةٌ هُوَ قایلهَا وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَى يَوْمِ يُبْعَثُونَ »؛
تا آنگاه كه مرگ يكى از ايشان فرا رسد، مىگويد: «پروردگارا، مرا بازگردانيد، شايد من در آنچه وانهادهام كار نيكى انجام دهم. نه چنين است، اين سخنى است كه او گوينده آن است و پیش روی آنان برزخى است تا روزى كه برانگيخته خواهند شد.»
طاهری (سرکره فرقه انحرافی حلقه) اگر چه تناسخ مصطلح را رد میکند؛ اما مسائلی را مطرح میکند که نشان میدهد به تناسخ قایل است هر چند نام آن را تناسخ نمیگذارد و تسلسل می نامد.
طاهری علاوه بر طرح وجود کالبدهای ذهنی سرگردان در دنیا و ورود آنها در جسم انسانهای مختلف، معتقد به چرخه هایی است که در آن نوع آدم و روح او در بازگشت های پیاپی از نقطه ی وحدت به کثرت و از نقطه ی کثرت به وحدت است و پی در پی به جهان دوقطبی بازمی گردد و این مسیر را دور می زند تا به خدایی در وحدت بلی بگوید.
او در توضیح چرخه میگوید، این چرخه مکررا ادامه مییابد تا در نهایت انسان وحدت با خداوند را بپذیرد و یا به دلیل اینکه خود به خدایی در کثرت و عالم ناسوت قایل است و خدایی در وحدت را نمی پذیرد دوباره به چرخه جهان دو قطبی و طی این مسیر ادامه میدهد. (مقاله آزمایش آخر)
@Khanjanidroos
فراماسونرها ازطریق نمادهاجوانان را به خود جذب میکنند به عنوان مثال موسّسهای به نام"کانامی فندیشن"با تفکّرفراماسونری در #آمریکا وجود دارد که این موسسه در حوزه مسائل اجتماعی وفرهنگی فعّال است.
یکی از کارهایی که این موسسه انجام میدهد تولید نماد باربی است.
#باربی دختر ۱۸ ساله امریکایی است که دارای اندام بخصوص، موهای بور و بلوند و چشمان آبی است که موسسه کانامی فندیشن این شخص را به عنوان یک دختر دارای تمام شرایط به دنیا معرّفی کرد و بعدا باربی در خیلی از کشورها بومی سازی شد و برای دختران و پسران جداگانه باربی درست کردند لذا فراماسونرها شیوهی نفوذشان بر جوانان بشری اینگونه است که ابتدا با نماد وارد میشوند، سپس انسانها را نسبت به نمادها حساس میکنند آنگاه به بیان افکار و اندیشههای خود میپردازند و جوانان و نوجوانان را به سمت خود میکشانند.
جوانها براساس نیازشان به دنبال پاسخ به مطالبات غریزی خود هستند. جوانان امروزی به دنبال پاسخ به نیازهای جنسی، زیبایی و مدگرایی هستند و از آنجا که ازادی مطلق دراین فِرَق به چشم میخورد خانوادهها نمیتوانند نیازهای جوانانشان رامرتفع سازند،جوانان به این فرق کشیده میشوند.
@Khanjanidroos