خانم شجاعی اینم عکس من 😁
خودم طفولیت خودمو خیلی دوستدارم احساس میکنم خیلی گوگولی بودم☺️😂
#چالش_7
عکس سم ندارم
ولی قیافه الان من وقتی بهم میگن چرا میخوای ازدواج کنیییی؟!😏
#زری_هشتادی
#چالش_7
#سوگ_عاطفی
دوستانی که از رابطه عاطفی خارج شدن و احساسات متناقضی مثل غم، خشم، دلتنگی، ناامیدی، افسردگی و یاس رو دارن، بهتره جزوه سوگ عاطفی رو مطالعه کنن.
افرادی که دوره سوگ رو طی نمی کنن، ممکنه با یک نفر ازدواج کنن ولی فکر شون پیش یک نفر دیگه باشه.
همون طور که شروع کردن ی رابطه آدابی داره، تموم کردنش هم آداب خاص خودش رو داره.
قیمت جزوه سوگ عاطفی 65 تومن
قیمت کارگاه صوتی سوگ عاطفی 160 تومن
دوستانی که مایل هستن جزوه سوگ عاطفی و نحوه مقابله با شکست های عاشقانه رو تهیه کنن بهم پیام بدن
09918755229
@F_Shojaeeii
فاطمه شجاعی
در این کانال در کلیه موضوعات مشاوره داده میشه:😎😎😎
@mohammadi2i
-مشاوره ورزشی
-مشاوره تغذیه
-مشاوره حقوقی
- ازدواج
-پیش از ازدواج
-طرحواره درمانی
-اختلالات شخصیتی
-درمان استرس و افسردگی
-تربیت کودک
-زوج درمانی
و....
دوستانی که مایل هستن در هر موضوعی مشاوره داشته باشن بهم پیام بدن
09918755229
@F_Shojaeeii
فاطمه شجاعی
هدایت شده از روح های ازدواجی
برای شرکت در تست سنجش افسردگی بهم پیام بدید
قیمت 35 تومن
فاطمه شجاعی
09918755229
@F_Shojaeeii
هدایت شده از خاطرات سمی مادران رد داده
اولین بار ک دستش خورد بهم قرار اول بیرون بود اومد دنده رو عوض کنه دستش خورد به پام ...
من 🤨🤢🤬😡🥷 (میخواستم به پانصد و پنجاه قسمت نا متساوی تقسیمش کنم)
آقای همسر 😐😕😓🥲🤫🤭😶🌫
کانال خاطرات فوق سمّی خواستگاری
🙊🙊🙊🙊
@khastegarybazi2
هدایت شده از روح های ازدواجی
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی از جایی رد میشی عروسیه😂
کانال طنز روح های ازدواجی
🧚🧚
@roheezdevaji👀
#تست_کتل
دوستانی که مایل هستن در تست کتل شرکت کنن بهم پیام بدن.
تست کتل بهترین تست بهترین تست برای سنجش تناسب و خودشناسیه.
این تست به همراه تحلیل نهایی خانم ابراهیمی براتون ارسال میشه
قیمت برای هر نفر 300 تومن
تناسب سنجی هم انجام میشه براتون
09918755229
@F_Shojaeeii
فاطمه شجاعی
هدایت شده از خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْوَاجًا
#سوال_28::
#جمع_بندی
چطور متوجه می شید که خواستگارتون روی درآمد شما حساب نکرده و براش کیسه ندوخته؟؟
چه سوالاتی می پرسید تا متوجه بشید؟
جواب::
من برخی مواردی رو که الان توی مراجع هام دارم، آقایونی هستن که نه تنها کار کردن زن و خرج کردن درآمدش رو وظیفه می دونن و بابتش از خانم تشکر نمی کنن، بلکه از طرف خودشون اجازه سرکار رفتن به خانم رو هم ی لطف بزرگ می دونن!! یعنی حالا که می ذارم بری سرکار باید ازم ممنونم باشی و درآمدت رو هم بیاری توی حساب مشترک!!
پس اولین راهکار برای رسیدن به جواب سوال 28 اینه که باید از موارد کلی به مصادیق جزئی برسید. یعنی اولا ببینید نحوه نگرش فرد مقابل و همچنین خانواده ایشون، به زن و وظایف زن توی زندگی چیه؟
مثلا برخی وقتا مامانای پسرا زود لو میدن. و می گن بالاخره خرج گرونه و هر دو باید کار کنن و دائم از اشتغال و درامد دختر خانم سوال می کنن.
راهکار بعدی اینه که به حرفا و واکنش هاش خوب دقت کنید. یعنی بعد از پرسیدن سوالات زیر به واکنش هاش خوب دقت کنید.
- به نظرتون این جمله ای که " با هم کار می کنیم و با هم خرج می کنیم" چقدر به نفع زندگی مون هست؟
- اگر شغلی بدون درآمد رو انتخاب کنم، نظرتون چیه؟
بقیه سوالات رو دوستان در بخش نظرات مطرح کردن. نظرات رو مطالعه بفرمایید.
کانال مشاوره پیش از ازدواج
@mohammadi2i