سلام سلام✋
امتحانا چطور میگذره😂
من که امتحانام امروز تموم شد:)✌️
پارت ۱۱۴🔴❌
جانا:
نفس توی سینه م حبس شده بود بادستم یقه لباسمو میکشیدم احساس خفگی
داشتم پنجره اتاقمو باز کردم با تمام قدرت هوارو بلعیدم تو ریه هام تمام تلاشمو
میکردم حرفی بزنم چیزی بگم ...
صداش به گوشم رسید.
حامیم:
جانا؟
هرچی انرژی خوب تو دنیا هست یکباره برگشت تو جونم ...
صدای بم و خسته
حامیم ٬ وجودمو پر از اتیش کرد اتیشی که از حرارتش هم میسوختم هم زنده
میشدم ٬ با شنیدن صدای حامیم ...
باز اشکام راهه خودشون رو پیدا کردن...
اخه لعنتی چشم دیدن این لحضه رم نداری فقط قصد باریدن داری...
با تمام قدرتم با تمام وجودم میخوام حرف بزنم اگه این بغض مجال بده دستامو مشت
کردمو بلاخره زیر لب زمزمه کردم...
جانا:
دلم تنگ شده...
دلم از دنیا گرفته...
برگرد حامیم...
حامیم:
اره بابا اجازه داد بهم برگردم ...
خیالش راحت شد که دیگه برات خطر ندارم.
ادامه در پارت بعد🥲
https://daigo.ir/secret/31217297564
حرفی،سخنی،درخواستی خوشحال میشم بشنوم😜👆
پیام هاتون کمه کراش نمیشه جواب بدم یکم بیشتر بشه قرار میدم😂🙏
پوزش:)
هر کی یه عضو بیاره به خدا ثواب داره.😂🥲
اونوقت میدونید میشیم ۲۱۶
و انرژی من بیشتر میشه؟