از این جور سبک از فیلم ها خوشتون میاد؟!🤔🤗
پس بجنبید و عضو چنل زیر شید👇🏻👇🏻👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/2247033937C09262af717
✨منبع ادیت و میکس از سریال و فیلمای کره ای✨
اگر عاشق کره و بازیگراشی؛پس عضو شید🤍🌱
اَنیونگ هَسِیُ👋🏻❤️
طرفدار بازیگرا و سریالای کره ای
هستی و عضو این چنل نیستی؟!😱🤦🏻♂
عیبی نداره...اینم لینکه همون چنله
پس عضو شید تا نپاکیدم👇🏻👇👇🏻👇
https://eitaa.com/joinchat/2247033937C09262af717
هدایت شده از 🥂🎀﴾𝑹𝒐𝑴𝒂𝑵 𝑯𝒖𝑮 𝒎𝑬﴿
🗣یه خبر خوب برای طرفدارای فیلم و سریال کره ای...
سریال <کیمرا> ⁶ قسمته ساخت کره جنوبی رو میتونید ببینید چون زیرنویسش اومده 😍❤️🥳🤩
البته اونایی که فقط دوبله میبینن باید بگم که نمیدونم دوبله اش هم اومده یا نه😅🤔😂
#فور برای اطلاع رسانی😁
هدایت شده از 🥂🎀﴾𝑹𝒐𝑴𝒂𝑵 𝑯𝒖𝑮 𝒎𝑬﴿
🗣یه خبر خوب برای طرفدارای فیلم و سریال کره ای...
سریال <کارما> ⁶ قسمته ساخت کره جنوبی رو میتونید ببینید چون زیرنویسش اومده 😍❤️🥳🤩
البته اونایی که فقط دوبله میبینن باید بگم که نمیدونم دوبله اش هم اومده یا نه😅🤔😂
#فور برای اطلاع رسانی😁
پارت۹۵🔴❌
کسری- ولی نگفتم که هیچ کاری نمیکنم
-جانا:یعنی چی؟
کسری- یعنی اینکه به عمو گفتم تا فردا بهش خبر میدم😌
-جانا:
کسری- خب که بقیش مهمه ... که اونم به تو بستگی داره😁
-جانا:به من؟چرا؟
کسری- ببین جانا میخوام یکبار دیگه به منو پیشنهادم فکر کنی میخوام بدونی
هنوزم دارم بهت فکر میکنم.🙃
تا فردا قبل ۱۲ منتظر جوابت هستم.
جواب من به عمو بستگی به جواب تو به من داره🤌✌️
جوابت مثبت باشه جواب منم مثبته
-جانا:تو دیگه چقدر آدم کثیفی هستی ....داری معامله میکنی؟🤕
کسری- این اسمش معامله نیس ... تلاش برای بدست اوردن عشقه✊
-جانا:ازت متنفرم کسری ... مگر اینکه به خواب ببینی جواب من به تو مثبت باشه🤞😎
کسری- تو همیشه انقد به خودت مطمئنی ؟ ... عقلتو به کار بنداز جانا تو میتونی به پدرت کمک کنی ... میتونی براش جبران کنی این بهترین فرصته که
بخاطر
پدرت دس به هر کاری بزنی.🤓
ادامه در پارت بعد...🥲
قشنگ های من به خاطر یه موضوعی جند روزی ناشناس نداریم.
(قابل توجه کسایی که حرف های بی ربط میزنن)💔🦦
پارت۹۶🔴❌
اینده شرکت .خونه . ویلا . تمام دارایی ها و اموال بابات الان دسته توِ ...😏
اگه تو بخوای من یکبار دیگه اون شرکتو سرپا نگه میدارم ... 👌
به کمک وکیل خودم دنبال پرونده ابراهیمی هستم.
___________
خشکم زده بود ٬ هیچ حرفی هیچ جوابی نداشتم که بهش بدم بلند شدم ,👣
اروم اروم راه افتادم سمته خونه
کسری - جانا🧑🦱
بدون اینکه بر گردم سر جام وایسادم
کسری - قبل ۱۲ ... تو دختر عاقلی هستی زود تصمیم نگیر😅😉
حرفای کسری دونه به دونش کلمه به کلمش روی مغزم رژه میرفتن ...😣
این سر درد لعنتی أمونمو بریده بود ساعت ۳صبح هنوز خواب به چشام نیومده ....🥱
رفتم پایین دنبال یه قرص برای سردرد کوفتی بگردم
بابا - دخترم تو هنوز بیداری ؟😦
جانا- بابا تشنم شده بود اومدم اب بخورم ... شما چرا نخوابیدین ؟😓
بابا-مگه فکرو خیالات میزاره دخترم موندم اگه کسری قبول نکنه چه خاکی به سرم
بریزم .😔☹️
بابا- باید روی ادمای دیگه شرکت ریسک کنم ... 😷
ادامه در پارت بعد...🥲