از دیروز عصر، یکسره آبریزی و عطسه دارم، آنتی هیستامین هم مصرف کردم ولی فایده نداشت...
انگار یه ویروسِ جدیدهِ که شبیه آلرژی هست،
شنیدم بچه ها درگیرشن بیشتر،
اگه اطلاعی دارید ممنون میشم، کمکم کنید چطوری بهتر بشه 🌱🙏
سیاهدانه هم روی پیشانیم ماساژ دادم،تاثیری نداشت،
انگار ویروسه
امروزمون رو سعی داریم اینجوری بگذره🌱
✅آموزش یه کاردستی و خلاقیت برای بچه ها که خیلی دوست دارن و سرگرم میکنه، هم خودمون هم بچه هارو😍
✅آموزش میرزاقاسمی اصل شمالی ها
✅تکه هایی از یک کتاب
✅مولانا خوانی
و...
ان شاالله بتونیم امروز و پر انرررژی با هم بگذرونیم🌱
https://eitaa.com/romminaa
ارسالی های دوستای گل و هنرمند کانالمون🌸
https://eitaa.com/romminaa
ممنونم از راهنمایی های کارسازتون🙏
گفتید بخور اکالیپتوس انجام بدم به محض انجامش کامل آبریزیم خشک شده🌱
و گفتید ۲ لیوان پشت هم عناب و پونه و آویشن دم کنم، خوردم شکر خدا سریع جواب داد
آبریزی و عطسه کامل قطع شد
یه دنیا ممنونم🌱🙏
https://eitaa.com/romminaa