eitaa logo
روزمرّگی های بانوان ایرانی🇮🇷 🏴
22.6هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
4.4هزار ویدیو
18 فایل
ایدی مدیر کانال جهت انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب @a_ramezany ایدی تبلیغات @z_m1392
مشاهده در ایتا
دانلود
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازار های دور حرم😍 چقدر با صفا هست، قسمتتون شد، حتما از بازار کبیر اطراف حرم امام علی دیدن کنید ، در های اصل نجف و سوغاتی های خوب و قیمت مناسب دارن و شبیه بازار رضای خودمون هست😍 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
بماند به یادگار از سفر به نجف🌱 خواص دُرّ نجف در طب اسلامی برای زنان و بیماری‌های قائدگی بسیار خوبه، طبع سرد و خشک داره، برای جلوگیری از بیماری های روحی و روانی هم عالی هست و چون این سنگ رو در وادی السلام استخراج میکنن، سلول های داخلش از وجود مؤمنین و انبیا اونجا تشکیل شده و نماز خواندن و مناجات باهاش عالیه... https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
عزیزانی که میان به کربلا و سفر اولشون هست، دینار رو از شهرتون بخرید اضافه رو اینجا بفروشید نه شهرتون اینجا قیمت بهتری می‌خرن https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
توی سنی هست، که دارم براش میخونم ۱۰۰ تا وسطش سوال میکنه😄 ولی به خودتون مسلط باشید، وگرنه میزارن میرن😄 ، یه کتاب آوردم اینجا تا سرگرم بشه اوقات بیکاریش🌸 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347 و یه نکته مهم، اینکه فرزندانمون در مقابل کار خوبشون، باید پاداش بگیرن، همیشه پاداش برای بچه ها نباید جایزه و وسایل و اسباب بازی گرون قیمت باشه، گاهی میتونه یه آغوش گرم، یه نوازش و تشویق لسانی باشه، دلیلی نداره چون برای یه خواهر یا برادر یا اقوام داریم هدیه و چیزی بمناسبتی می گیریم برای بچه امون هم بگیریم چون دلش میخواد، اینجوری بچه ها اشخاصی مقایسه گر و حسود خواهند شد، ولی اگر بر اساس لیاقت ها پاداش داده بشه فرزندانی تلاشگر و موفق خواهیم داشت
اینجا مقبره میثم تمار هست، تمار بمعنی خرمافروش بوده و از محبین مولا علی ع. که در زمان شهادتش طبق پیشگویی حضرت علی از همون درخت خرما به دار آویخته شد، و به شهادت رسیدند. 🌱🌱🌱🌱 زندگی با حب اهل بیت و رضایتمندیشون در این دوره و زمونه خیلی سخته، خیلی چیزهای دنیایی رو شاید از دست بدی، خیلی از فرصت های رشد دنیایی برات محیا نشه، خیلی از آدمها تحویلت نگیرن، خیلی خوش گذرونی ها و آزادیهارو نداشته باشی، اماااا لبخند زیبای خدا و اهل بیت رو داری دعای خیرشون رو حس میکنی و آخرت زیبا تا ابد روزیت میشه 🤲🌸 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
جایی که بعد از ظهور دسته دسته از افراد میان اینجا تا امام زمان و اهل بیتش که در اینجا ساکن هستند رو زیارت کنن😢 🌱🌱🌱🌱 چرا میگن سهله چون دعا در اینجا به راحتی مستجاب خواهد شد. 🌸🌸🌸🌸 انقدر اینجا فضاش برام قشنگه ،از وقتی واردش شدم گریه امان نمیده😭 فدای غریبی امام زمانم بشم😔 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما راهی کربلا هستیم، اینجا هم محراب امام زمان در مسجد سهله هست😢 من فدای مظلومیت و غریبیِ امام مهربانم😢 فدای اون بزرگیش، که اسمش دل آدم و میلرزونه... در بین نمازهامون ، دو رکعت نماز در مقام ادریس نبی خوندیم، ایشون هم همراه خضر از یاران و نزدیکان امام عصرمون هستند و خیاط امام زمان هستند و لباس های امام زمانمون رو ایشون می‌دوزند... 💚💚💚💚 چه شود دنیای زیبای بعد از ظهور🥲 🤲 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
حاج آقا میگفت تمام ذکر های وارده در این مسجد و بلند بگید تا به گوش امام زمان آشنا باشه، وقتی که بعد ظهور به دیدنش میاید بگه این از زائر های من بوده، قبلا اومده و منو زیارت کرده😭 اینارو میگفت و با بغض و صدای خفه ذکرها رو ادا میکردم، ولی امام زمانم تا بگم صدای هق هقم وشنید، 😢 تو مسجدش اومدم اینجور حالی بهم دست داد، حالا فکر کن ببینیمشون، اونموقع چه حالی بهمون دست میده😢 🌸🌸🌸🌸 دعا کردم رزق همیشه امون باشه، و قول و قرارهامون و فراموش نکنه، هر جا میره مدینه و کربلا پیش عباس و حسین جان، منو هم یادش بیاره، برای من و دوستام و کسایی که التماس دعا داشتن دعا کنه آخه دعای من کجا و دعای حضرت در حق عزیزانم کجا😭 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
ساعت ۵ میریم بین الحرمین ان شاالله حالا قبلش یه سری اطلاعات از نجف مونده که خوبه بیان بشه🌸 میگن چرا حضرت علی با چاه درد و دل میکرد و با خداوند نه؟! حضرت علی طبق فرموده خودشون همه جا خداوند رو حاضر میدیدن و هر موجودی رو که میدیدن خدا رو در اون میدیدن، فقط بعضی از اسرار الهی رو مجاز به بیان اون نبودن، و اگر قلبهای مستعدی میدیدن، تا حدی اسرار الهی رو میگفتن بهشون. و در قلب امامان اسرار و معارفی بوده که نمی‌توانستند به هرکسی بگویند... و برای همین در خلوت با موجودات در جهت الهی سخن می‌گفتند... 🌸🌸🌸🌸 ببین چه ها می‌دونستن که انقدر در قلبشون سنگینی میکرد با اون عظمتشون، و ما چقدررر عقبیم ، چقدر حجاب و پرده در چشم هامون زده شده😢 و میتونیم به چه معرفتی برسیم؟؟؟ به چه یقینی از خداوند و به چه عشقی که مولا علی میفرماید مگر می‌شود خدایی را که ندید عبادت کرد، من خدا را در قلبم میبینم... https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347 (ع)
امشب بالاترین دعام این هست، که یک زیارت با معرفت نصیبم بشه🤲 زیارتی که بعدش باعث تحول قلب و روحم بشه، نه زیارتی که هیچ معرفتی عاید انسان نمیکنه جز غرور، غرور و تعصبی که انسان رو عقب میبره و باعث دلزدگی افراد دورمون از دین نابی خواهیم شد، که مسئول کج روی های خیلی ها میشیم... ۱۶ بار پیاده روی شمر به مکه و تهجد و شب زنده داری وی و یارانش، که بخاطر جاه طلبی و غرور و فرصت طلبی وی بوده... پس هیچ چیزی بهتر از معرفت رو نمیتونم برای خودم آرزو کنم اگه معرفت ناب نصیبم بشه خیلی مسائلم حل میشه... مسائل دنیا، امروز یکیش حل میشه، فردا یکی دیگه ایجاد میشه، ولی اگه پشت این مسائل آگاهی باشه،دیگه مشکلات مارو از پا در نمیاره،افسرده نمیکنه، پرخاشگر نمیکنه و همیشه سرمست از وجود و حضور خداوند خواهیم بود... 🤲🌱 https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347