برای هر قسمت روز، کاری را در نظر بگیر.
حتی یک ربع هم نباید خالی بماند.
هرکاری را هم با روش و حساب و کتاب انجام بده،
با نظم و انضباط،
در این صورت، روز هنوز شروع نشده به آخر می رسد، بدون اینکه خودت متوجه بشوی.
مدیون کسی هم نمی شوی که کمکت کند تا بیکاریت پر شود.
مجبور نمیشوی دائم دنبال شخصی بگردی برای گپ و درددل و و سنگ صبور...
#شارلوت_برونته
#صبح_بخیر🙏
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
29.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی از کارها تکراری هستن و خسته کننده...
به حس خوبِ تمیزی بعدش فکر کن❤️
#استاد_عالی
#روزمرگی
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خونه تمیز شده،
و نزدیک اذان هست،
خونه رو خوشبو کنیم
با اسپند و گلپر و گلاب🌱
#اللهم_صلِّ_علی_محمد_و_آله_محمد_و_عجِّل_فرجهم
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
نظریه اول
چون درخت انگور تنها درختیه که از همه اجزاش استفاده میشه مثل برگ و چوب و میوه اش🍇
از تفکرات و اعمال و سخنان حضرت علی هم میشه در تمام احوال و زمانها استفاده کرد
.
نظریه دوم
همون شراب عاشقی و عرفانی که توی اشعار استفاده شده
عاشقی مولا علی
.
نظریه سوم
چون هندی ها این ضریح رو ساختن ومعتقدند خونه عالمروباید با انگور تزیین کرد🍇
.
نظریه چهارم
انگور نماد ساقیه و امیرالمومنین هم ساقی کوثره و این انگور ضریح برای همونه
.
.
نظریه پنجم
نادرشاه افشار مقداری شراب رو برد داخل حرم و تبدیل به سرکه شد واین انگور بخاطر اون اتفاقه
.