1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خونه تمیز شده،
و نزدیک اذان هست،
خونه رو خوشبو کنیم
با اسپند و گلپر و گلاب🌱
#اللهم_صلِّ_علی_محمد_و_آله_محمد_و_عجِّل_فرجهم
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
نظریه اول
چون درخت انگور تنها درختیه که از همه اجزاش استفاده میشه مثل برگ و چوب و میوه اش🍇
از تفکرات و اعمال و سخنان حضرت علی هم میشه در تمام احوال و زمانها استفاده کرد
.
نظریه دوم
همون شراب عاشقی و عرفانی که توی اشعار استفاده شده
عاشقی مولا علی
.
نظریه سوم
چون هندی ها این ضریح رو ساختن ومعتقدند خونه عالمروباید با انگور تزیین کرد🍇
.
نظریه چهارم
انگور نماد ساقیه و امیرالمومنین هم ساقی کوثره و این انگور ضریح برای همونه
.
.
نظریه پنجم
نادرشاه افشار مقداری شراب رو برد داخل حرم و تبدیل به سرکه شد واین انگور بخاطر اون اتفاقه
.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عدس پلو با ماست بورانی شمالی حسابی میچسبه😋
دستورشو میزارم براتون
مواد لازم🌸
بادمجان ۱ عدد
پودر سیر و نمک به مقدار لازم
پودر نعنا به مقدار لازم
سیر له شده ۲ عدد کوچک
ماست چکیده یا سون
رشتی ها هم گردو تفت میدن تو روغن زیتون، میریزن توش ولی به ذائقه ما نمیگیره
#رسپی_غذا
#ماست_بورانی
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347
#ارسالی های دوستای هنرمند و خوش سلیقه کانالمون😍
امروز و فردا بیشتر ارسالی های یلدا رو میزارم برای گرفتن ایده🌱
https://eitaa.com/joinchat/723190026C3eb72c0347