دو سوم زندگی منو هیشکی نمیدونه
چون حتی نمیخام بهش فکر کنم
و فقط میتونم اینو بگم که زمان تو سختیا
به دیرترین حالت ممکن میگذره
- روحِ من -
مراسم شاه حسین گویان :)>>>>>>>>>>
یا همون شاخسی(شاه حسین) واخسی(وای حسین)