هدایت شده از hipofernia.!
موقع پایین اومدن بشینم رو نرده ها سر بخورم سمیه خانومم بگه وای خدا مرگم خانوم کوچیک دوباره اینجوری اومدی پایین به خدا مبخوری زمین مادر نکن !
@necropolis 🗽
- روحِ من -
موقع پایین اومدن بشینم رو نرده ها سر بخورم سمیه خانومم بگه وای خدا مرگم خانوم کوچیک دوباره اینجوری ا
من نباید به این اینقد میخندیدم
حس میکنم این ویژگی تو همه ی پسرا هست
که بعد اینکه ازدواج میکنن یا میرن تو رابطه تازه یادشون میوفته خانواده دارن ، کار دارن ، ماشین میخوان ، خونه میخوان ، خرج خانواده شونو باید بدن ، باشگاه دارن و ..
و همه ی توجه شون رو متمرکز میکنن رو خانواده و کار و باشگاه شون
تو جنگ جهانی اول و دوم
یارو با خون و ذغال و هرچی یه نامه مینوشت میبست به پای کفتر میفرستاد یه کشور دیگه برای عشقش
بعد پسرای الان میگن ببخشید اصلا وقت نداشتم سرم شلوغ بود بخاطر همین سه روز جوابتو ندادم
ینی من گ..