دیگه شورش درومده ها دوستان
نمیخواین این بازی کثیف که هرروز روز یه چیزی هست رو تموم کنید
امروز هم روز جهانی برگرِ هم تولد بو علی سینا که میشه روز پزشک😐
هدایت شده از 𝘣𝘦𝘥𝘢𝘩𝘦 .
هزار مرتبه شکرت خدای عاشق ها ، که در میان خلائق به ما حسین دادی . (:
در حرم اباعبدالله به یاد چنل های :
روح من ، ترشحات ذهنم ، متلاطم ، مهلکه ، مانلی ، مکتوم ، غریق ، مغموم ، علیسان ، قلب قرآن ، آسمون آبی خاکستری ، حسان / مطالب فاخرم ، مجمعالفاخرین ، یک مکان شخصی
feri , Listen with me if , Termeh , solace , Td , Be Yourself Girl
به یاد برو بچ گپ های :
دهاهاهاها ، دوپینگ ، مذهبی نمایان ، پناهگاه ، شورشیان
و به یاد همه ممبرای عزیز بداهه و تمام کسایی که یادشون بودمو فراموش کردم ذکر کنم.
میدونی منتظر چیم ؟
شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف