یکی از تفریحاتم اینه که میرم رو دیوار بالکن میشینم پاهامو آویزون میکنم ، یه تکون بخورم میوفتم پایینا ولی حال میده 😂
حملهی افسردگی همان حملهی صرعیست که نه سرو صدا دارد، نه تشنج.
چند هزار کیلومتر در خود فرو میروی، دستوپا میزنی، پنجه میکشی روی تن سیمانی تاریکی ،منتظری تمام شود، اما تاریکی هی زخیم تر میشود. هستیات در قیر غلیظ فرو میرود و تو فقط نگاه میکنی ، همه فقط نگاه میکنند
تاحالا شده وسط آرایش کردن گریه تون بگیره؟
این برای یه دختر ینی آخرین درجه ی غم
چون خیلی داره سعی میکنه چهره ی غمگین شو زیر آرایش پنهون کنه
الان دقیقا تو مرحله ی فروپاشی ام
مرحله ای که هرکاری بکنم به هر دری بزنم آروم نمیشم
من فقط وانمود میکنم دلتنگت نیستم و عادت کردم به نبودنت
وگرنه درد دلتنگی ات و نبودن ات تا مغز استخوان هایم نفوذ کرده است