فقط اونجایی که شادمهر میگه :
تو اینقدر دیر کردی که یکی جاتو گرفت واسم
نفهمیدم درست کی بود که کهنه شد دیگه حسم
شدم زاپاس آدما وقتی حالشون بده
هیشکی حال خوب و خنده شو واسم نمیاره
این جمله رو از ته دلم میگم
آره عزیزم من نمیبخشمت
چون از ته قلبم مطمئن بودم تو تنها کسی هستی که بهم هیچ آسیبی نمیزنی
ولی بدترین ضربه ی عمرم رو بهم زدی
هیچوقت سعی نکن به یه دختر دروغ بگی یا خیانت کنی چون حس ششم دخترا از هر چیزی تو دنیا قوی تره