شدم زاپاس آدما وقتی حالشون بده
هیشکی حال خوب و خنده شو واسم نمیاره
این جمله رو از ته دلم میگم
آره عزیزم من نمیبخشمت
چون از ته قلبم مطمئن بودم تو تنها کسی هستی که بهم هیچ آسیبی نمیزنی
ولی بدترین ضربه ی عمرم رو بهم زدی
هیچوقت سعی نکن به یه دختر دروغ بگی یا خیانت کنی چون حس ششم دخترا از هر چیزی تو دنیا قوی تره
دختر اول خانواده همیشه مهربون ترین و مظلوم ترین و فداکار ترینه
چون راه رو برای بقیه باز میکنه و هیچوقت بهش اهمیت زیادی داده نمیشه