یکی از تفریحات من اینه جلوی یه آدم دهن لق با رفیقم باشم ، و یه جوری وانمود کنم که میخواستم به رفیقم یه چیزی بگم و اون چیز رو نگم تا اون آدم دهن لق دق بکنه از فضولی 🥰
خوشحالم که قراره بزودی نوبت هودی و بوی نارنگی و زیر بارون قدم زدن و هوای سرد و بوی باقالی تو بازار و لباسای پاییزی و زمستونی و برگ های ریخته شده رو زمین برسه
فکت قوی :
آدما وقتی سن شون بالا میره و به جوانی و بزرگسالی میرسن بیشتر از کودکی گریه میکنن
خیلی وقتا شده تو ذهنم داد و بیداد کردم و همه چیزو به فنا دادم و کتک کاری کردم ولی تو واقعیت یه جا نشستم و به یه نقطه خیره شدم