فکت قوی :
آدما وقتی سن شون بالا میره و به جوانی و بزرگسالی میرسن بیشتر از کودکی گریه میکنن
خیلی وقتا شده تو ذهنم داد و بیداد کردم و همه چیزو به فنا دادم و کتک کاری کردم ولی تو واقعیت یه جا نشستم و به یه نقطه خیره شدم
پی ام اس واقعا مزخرفه
میدونی بدبختی نیستیا ولی بخاطر این پی ام اس کوفتی حالت بده و حس میکنی بدبخت ترین دختر تو دنیایی و هزارتا مشکلات داری و حالت بده