یه مرکز کوچیک نگهداری از کودکان بیسرپرست تو اینستاگرام چندتا پست گذاشته
کامنتهای مردم:
چقدر مردمان خوب و مهربونی داریم
مدرسه اسمشم آدمو خسته میکنه چه برسه به اینکه صبح ساعت ۶ بیدار شی حاضر بشی بری تو این مکان زشت و مسخره