آخرین مرحله نا امیدی دخترا اینجوریه که فکر میکنن شاید به اندازه کافی دوست داشتنی نیستن و قرار نیست هیچوقت کسی دوسشون داشته باشه
راسته میگن عشق آدمو تنها میکنه
چون حس میکنی فقط اون آدمه که میتونه بفهممت و تکیه گاهت باشه
چه جالب است ، ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم ، ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد !
- احمد شاملو -