آخرین مرحله نا امیدی دخترا اینجوریه که فکر میکنن شاید به اندازه کافی دوست داشتنی نیستن و قرار نیست هیچوقت کسی دوسشون داشته باشه
راسته میگن عشق آدمو تنها میکنه
چون حس میکنی فقط اون آدمه که میتونه بفهممت و تکیه گاهت باشه
چه جالب است ، ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم ، ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد !
- احمد شاملو -
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
دوستم برای یک جراحی کوچیک راهی بیمارستان شد و دختر شش ساله اش رو پیش من گذاشت، زن دایی دوستم تماس گرفت که احوال پرسی(فضولی) کنه، وقتی دید که از من حرفی نمیتونه بپرسه، گفت گوشی رو بده به ملودی تا احوالش رو بپرسم.
از بچه چند بار پرسید که چه خبر و مامانت کجاست، گفت نمیدونم.
به بچه گفت وا عزیزم مگه شما تو اون خونه زندگی نمیکنی؟
بچه گفت: چرا ولی مثل شما فضول نیستم که راجع به همه چیز سوال بپرسم🤣
》دختر لر《
@farsitweets