شما هر چيزيو تو زندگیت از دست دادى ميتونى بعدا جبرانش كنى، به جز دخترى كه يه زمانى واقعا عاشقت بوده والان ديگه نيست
الان مثلا فکر کردی میتونی با یه بستنی کاکائویی و شیر کاکائو خرم کنی بعد اون همه حرفی که زدی ؟
درست فک کردی کثافط😔
هدایت شده از دلآبی .
من همیشه گوجه میشم
هروقت میخندم
هروقت مقعنه میزنم
هروقت میرم بیرون دوثانیه
هروقت حموم اب گرمه
هروقت چیزی به پوست صورتم میزنم
هروقت عصبی میشم
هروقت یه چیزیو نمیتونم بروز بدم
هروقت ناراحتم .
اخه چرا؟ چرا؟
چه مشکلی هست؟ مشکل منم یا تو گوجه ی عوضی؟