الان مثلا فکر کردی میتونی با یه بستنی کاکائویی و شیر کاکائو خرم کنی بعد اون همه حرفی که زدی ؟
درست فک کردی کثافط😔
هدایت شده از دلآبی .
من همیشه گوجه میشم
هروقت میخندم
هروقت مقعنه میزنم
هروقت میرم بیرون دوثانیه
هروقت حموم اب گرمه
هروقت چیزی به پوست صورتم میزنم
هروقت عصبی میشم
هروقت یه چیزیو نمیتونم بروز بدم
هروقت ناراحتم .
اخه چرا؟ چرا؟
چه مشکلی هست؟ مشکل منم یا تو گوجه ی عوضی؟
اینایی که seen میکنن جواب نمیدن من رو یاد گاو های شمال میاندازن، وقتی بوق میزنی نگاه میکنن تکون نمیخورن