خواهر بزرگا انقدر توی نقش مسئولیت پذیری و حس مادرانه غرق میشن که بی دلیل زنگ بزنی استرس میگیرتشون نکنه چیزی شده
زنا هر سختی ای رو تحمل میکنن تو زندگی مشترک شون به شرطی که بدونن مردی که دارن باهاش زندگی میکنن و این سختی هارو بخاطرش تحمل میکنن دوسشون داشته باشه
اما اگر بفهمن اون مرد دیگه دوسشون نداره و براشون ارزشی قائل نیست
دیگه اون زندگی برای زن مُرده
دیگه روحی نداره دیگه شوقی نداره
خیلیا میزارن میرن از زندگی
ولی بیچاره اون زن که مجبوره به ساختن و سوختن
بیچاره اون زن که قربانی زندگی مُرده میشه
بیچاره اون زن که بهش به چشم ابزار نگاهش میکنن
خدا که نمیبخشه
کاش قلبم منو ببخشه که بخاطر یه سری آدم بی ارزش تیکه تیکه شد
قلبم منو ببخشه که من گفتم این آدمارو دوس داشته باش براشون دلسوزی کن
گر طبیبانه بیای بر سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را...
#شعر_شب
@chamran_86