خدا که نمیبخشه
کاش قلبم منو ببخشه که بخاطر یه سری آدم بی ارزش تیکه تیکه شد
قلبم منو ببخشه که من گفتم این آدمارو دوس داشته باش براشون دلسوزی کن
گر طبیبانه بیای بر سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را...
#شعر_شب
@chamran_86
از رفتنت ناراحت نشدم
از این ناراحت شدم که یجوری رفتی، انگار بی اهمیت ترین آدم زندگیت بودم