خوشحالم از اینکه تو کل زندگیم جز خانوادم فقط سه نفر برام عزیزن
رفتن بقیه راحت تره برام
نه اینکه پسر جذاب وجود نداشته باشه
اتفاقا وجود داره خیلی زیاد
از هر لحاظ خوبن
ولی مهم دلِ آدمِ که با یه نفر باشه
آدم بهتر همیشه هست
من شب تا صبح گریه میکنم و عذاب میکشم
و وقتی بقیه بیدار میشن
طوری وانمود میکنم که خوشبخت ترین و خوشحال ترین دختر روزی زمینم با اینکه هنوز اون درد تو قلبم هست