نه اینکه پسر جذاب وجود نداشته باشه
اتفاقا وجود داره خیلی زیاد
از هر لحاظ خوبن
ولی مهم دلِ آدمِ که با یه نفر باشه
آدم بهتر همیشه هست
من شب تا صبح گریه میکنم و عذاب میکشم
و وقتی بقیه بیدار میشن
طوری وانمود میکنم که خوشبخت ترین و خوشحال ترین دختر روزی زمینم با اینکه هنوز اون درد تو قلبم هست
اونی که ازش میپرسی دلت براش تنگ شده و میگه آره ولی غرورم نمیزاره ازش سراغی بگیرم ، دلش تنگ نشده
چون دلتنگی غرور نمیشناسه
اگر یه دختری باهاتون بحث کرد و حرص خورد بفهمید دوستون داره
دنیای دخترا خیلی متفاوت و مرموزه
اگر سکوت کنه و بحث نکنه باهات ینی براش مهم نیستی