شبِ سردیست
و من با دلِ سرد
به خودم میگویم
خبری نیست ؛ بخواب
باز هم خوابِ محبت دیدی .
از نقش بازی کردنم متنفرم
اینکه دارم به همه نشون میدم حالم خوبه
ولی با هر خوبمی که میگم
یه قطره اشک از چشمام میریزه
دلتنگی ؟
ینی فکر و ذهنت پیش اونه
ولی جسمت اینجاست
وقتی جسمت از اونجایی که فکر و ذهنت هست دوره عذاب میکشی
و این ینی اوج درد
شدیدا اعتقاد دارم حرفایی که تو عصبانیت زده میشه حرفاییه که یه مدت تو دل طرف مونده بوده و به هر دلیلی نمیگفته