یه دروغ بزرگ بگم ؟
اتفاقات بد رو فراموش کردم و بابت شون گریه نمیکنم و اینکه دیگه دوسش ندارم
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی خوب بود تا اینکه اینو دیدم😔
خدایا شکرت🤣🤣🤣
هدایت شده از نظامی نیوز📡
چند سالت بود فهمیدی که روانشناسی میگه اگه کسی چیزی رو زیاد بروز نمیده بی احساس نیست فقط زیادی اعتماد کرده و ضربه خورده
- @Hoowoldwas | چند سالِت بود
هدایت شده از _chamran_
همه شب با دل دیوانهی خود در حرفم
چه کنم، جز دل خود نامه بری نیست مرا
#شعر_شب
#صائب_تبریزی
@chamran_86
میخای بری برو
ولی با اطمینان میتونم بگم که
هیشکی تورو اندازه ی من دوست نداره
هیشکیو نمیتونی پیدا کنی که اینقدر نگرانت باشه و از خودش بزنه تا تو خوشحال باشی
هیشکیو نمیتونی پیدا کنی که بیشتر از توانش برات باشه و تو نبینی