هدایت شده از _chamran_
همه شب با دل دیوانهی خود در حرفم
چه کنم، جز دل خود نامه بری نیست مرا
#شعر_شب
#صائب_تبریزی
@chamran_86
میخای بری برو
ولی با اطمینان میتونم بگم که
هیشکی تورو اندازه ی من دوست نداره
هیشکیو نمیتونی پیدا کنی که اینقدر نگرانت باشه و از خودش بزنه تا تو خوشحال باشی
هیشکیو نمیتونی پیدا کنی که بیشتر از توانش برات باشه و تو نبینی
کاش میشد آدما بفهمن که اذیت کردن من هیچ سودی نداره براشون ، کاش میفهمیدن به اندازه ی کافی من حالم بد هست
ولی واقعا دروغه که میگن به کسی محل ندی میاد سمتت
ما هروقت خواستیم به کسی محل ندیم یه جوری فراموش شدیم انگاری وجود نداشتیم
لطفا اگر میخواید باهام حرف بزنید سرد و تک کلمه ای جواب منو ندید
چون علاوه بر مجازی تو دنیای واقعی هم انگیزه ای برای صحبت پیدا نمیکنم
اگر مزاحمم رک بگید اینکارا چیه