یه آدم اگر رفتنی باشه هیچوقت هیجا جار نمیزنه که من میخام برم
بی سر و صدا میزاره میره
به هیچی هم فکر نمیکنه
یا اول خودشو کمرنگ میکنه و بعد میره
یا کلا بی سر و صدا میزاره میره
هرکسی میگه من میخام برم هیجا نمیره خیال تون راحت
اون آدم فقط میخاد جلب توجه و جلب ترحم کنه
کاش اگر نمیتونید تا آخر کنار آدم بمونید
حداقل قولشو هم ندید
آدمو امیدوار نکنید
آدمو پیش خودش شرمنده نکنید
رابطه ی رفاقت یا عاشقانه باید یه طوری باشه که توش آرامش داشته باشی وقتی یادش میوفتی بگی اره من یه پشت و پناه دارم
نه اینکه از توی این رابطه ی رفاقت و عاشقانه مشکل برای آدم در بیاد و آدم حالش بد بشه
با این قیمت سکه الان اگه من زنی بگیرم که مهریش دوتا ربع سکه هم باشه باز احتمالا اگه بذاره اجرا بیفتم زندان
- روحِ من -
آلبوم خونِ خورشید از بهرام و سورنا >>>>>
سنگسار>>>>آلبوم خون وخورشید
وقتی میگم "چه خبر؟! روزت چطور بود؟" ، انتظار دارم برام صد تا ویدیو مسیج بگیری و یه عالمه مسیج بدی و رمان بنویسی تا بخونم. نه که بگی "سلامتی”
چی فک کردی پیش خودت ؟
تو وقتی ۶ ساعت بعد پیاممو سین میکنی جواب میدی
منم ۳۰ ثانیه منتظرت میزارم بعد جواب میدم