چی فک کردی پیش خودت ؟
تو وقتی ۶ ساعت بعد پیاممو سین میکنی جواب میدی
منم ۳۰ ثانیه منتظرت میزارم بعد جواب میدم
من دوستت نداشتم؟
من تا صبح با دوستات چت میکردم که اونا درس نخونن تو شاگرد اول شی
والا راستش ما دهنمون داره سرویس میشه که نذاریم از چشممون بیوفتید خودتون اصرار به سقوط دارید.