من دوستت نداشتم؟
من تا صبح با دوستات چت میکردم که اونا درس نخونن تو شاگرد اول شی
والا راستش ما دهنمون داره سرویس میشه که نذاریم از چشممون بیوفتید خودتون اصرار به سقوط دارید.
تاحالا شده با یکی آشتی کنید
بعد ببینید اصلا نبخشیدینش و صرفا فقط چون دوس ندارید ناراحت بشه باهاش آشتی کردید ؟
خیلی حس بدی داره واقعا :)
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه غم دراماتیکی داره این واژه یادش بخیر!
👤اَمــیراَردَلان
@farsitweets