تاحالا شده با یکی آشتی کنید
بعد ببینید اصلا نبخشیدینش و صرفا فقط چون دوس ندارید ناراحت بشه باهاش آشتی کردید ؟
خیلی حس بدی داره واقعا :)
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه غم دراماتیکی داره این واژه یادش بخیر!
👤اَمــیراَردَلان
@farsitweets
زندگیم اینطوری شده که
برای گریه هام برنامه ریزی میکنم
اول به کارام میرسم بعد اگر وقت کم آوردم گریه میکنم اگر نه میزارمش برای فردا
"بریم بیرون؟" از طرف کسی که دوسش داری تنها راهیه که میتونه برای برطرف کردن غمِ عصرِ پاییز کمکتون کنه
تا حالا شده تو مغزتون داد بزنید دعوا راه بندازید بزنید همه جارو به فنا بدید در حالیکه یجا اروم نشستید و به یه نقطه خیره شدید؟