لطفا اگر واقعا مسئله ی اینکه یه آدم خوبه یا بد براتون مهم هست از من نظر نخواید
چون من فقط خوبی طرف رو میگم
هیچوقت نمیتونم بد یه آدم رو بگم
اون شبایی که از خستگی چشمات نیمه بازه ولی بازم حرف زدن باهاش رو به خواب ترجیح میدی و وسط چت خواب تون میبره >>>>
که چی یه پسر میبینی صدای خنده هاتو بلند میکنی ؟
بدبخت اون از این حرکت عنش میگیره
به خودت بیا