کنترل کردن حسادت اصلا کار سختی نیست
فقط باید یه ورق قرص ارامبخش کنارت داشته باشی
گیر کردن خیلی بده، تو ترافیک، پشت کنکور، تو زندگی، تو گذشته، اصن امیدوارم گیر نکنید هیچ کجا
اینو مطمئن باشید
وقتی دل میشکنید
وقتی حال یکیو بد میکنید
وقتی یکیو تحقیر میکنید
وقتی با سرد شدن تون طرفو نابود میکنید
هیچوقت تو زندگی تون اون چیزی که میخواید نمیشه
اگرم بشه زود گذره
چون خنده و شادی رو از دل و لب یه آدم پاک کردید
کاش اینقدر با حرفاتون اذیتم نکنید
کاش دست از سرم بردارید
تا میام فراموش کنم میاید
دوباره آدمو هوایی میکنید
ولم کنید دیگه
واقعا واقعا توان ادامه دادن ندارم توان هیچ کاریو ندارم فقط دلم خواب میخاد
ولی امتحانام شروع شده🙂
اونجایی قلب آدم اذیت میشه
که ناراحت میشی و میخای بی محلی کنی تا طرف بفهمه
ولی بدتر از تو سرد میشه و بی محلی میکنه و تو لال میشی
و میبینی که بیشتر از تو سرد شدن بلدن