اونجایی قلب آدم اذیت میشه
که ناراحت میشی و میخای بی محلی کنی تا طرف بفهمه
ولی بدتر از تو سرد میشه و بی محلی میکنه و تو لال میشی
و میبینی که بیشتر از تو سرد شدن بلدن
چرا دنیا این شکلی شده
همش دعوا همش جنگ همش گرفتاری همش اینور اونور دویدن همش تنش و فشار عصبی ...
گلوریا هاردی چرا باید تو جوکر باشه :)))))
اون فقط یه کیمیا بازی کرد
بعد الانم یه واسطه ی شوهرش همه میشناسنش
اصن بازیگر طنز نیست
اصن فارسی درست بلد نیست
اونچرا باید اونجا باشهههه