من تحقيق كردم که اگه سلطانو حاجيو
داداشو مشتیو از پسرا بگیری ديگه
نمیتونن با هم حرف بزنن
افسردگی انتخابه؟
مثبت ببین؟ به خودت تلقین نکن؟
+امیدوارم هیچوقت دچارش نشی و همینقدر نگاهت سطحی بهش بمونه چون فقط وقتی تجربهش کنی میفهمی با چه غول سیاهی طرفی که انرژی برای ساده ترین کارهات هم نمیذاره